علمی و پزشکی

عرضه ۵۰۰ محصول فناورانه حوزه سلامت در فن بازار/معرفی ۳ تیم برتر مسابقه دانشجویی در ۷ بهمن

عرضه ۵۰۰ محصول فناورانه حوزه سلامت در فن بازار/معرفی ۳ تیم برتر مسابقه دانشجویی در ۷ بهمن

معاون تحقیقات و فناوری علوم پزشکی دانشگاه تهران از تحویل 500 محصول فناوری در فناوری بازار ملی سلامت خبر داد و گفت: علاوه بر ششمین کنفرانس و فناوری بازار سلامت ، از دانشجویان برتر دانشگاه های علوم پزشکی تجلیل می شود.

به گزارش تیتر نیوز ، علی صحرایی امروز در مراسم افتتاحیه ششمین کنفرانس و فناوری ملی بازار سلامت گفت که این کنفرانس به عنوان یک متخصص “فن آوری بازار” در سه زمینه صلح ، بهداشت و خدمات توسعه در چارچوب دانشگاه و فناوری برگزار می شود. و “مسابقه دانشجویی”. وی افزود: 10 جلسه در بخش ویژه ای با محوریت Covid-19 و فناوری های مرتبط برگزار می شود.

وی با اشاره به مسابقه دانشجویی در این همایش گفت: “طی اعلام تقاضای عمومی ، تیم هایی از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در این مراسم شرکت کردند و این تیم ها یک دوره آموزشی یک ماهه را پشت سر گذاشتند. پس از داوری 19 تیم. مسابقه این جلسه برای مرحله انتخاب شد.

وی گفت ، این مسابقه امروز ، دوشنبه و فردا ، سه شنبه ، فوریه ، در حاشیه ششمین همایش و فنون ملی بازارها برگزار می شود. افتتاحیه این مسابقه فردا سه شنبه ، 26 فوریه برگزار خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری علوم پزشکی دانشگاه تهران با اشاره به راه اندازی فناوری بازار ملی بازار سلامت: فناوری بازار عملاً انجام می شود. بازار مداحان دارای 12 سالن است: “سازمان های استخدامی” ، “صندوق های سرمایه گذاری” ، “مراکز رشد و شتاب دهنده ها” ، “سالن اختصاصی کوئید -19” ، “تجهیزات پزشکی و لوازم” ، “تجهیزات و تجهیزات آزمایشگاهی” “،” محصولات ” داروخانه ها “،” محصولات طبیعی و طب سنتی “،” محصولات بیوتکنولوژی “،” خدمات سلول درمانی و محصولات بافتی “،” خدمات بهداشتی و الکترونیکی بهداشتی “و” خدمات بهداشتی و محیطی “.

وی با تأکید بر اینکه 300 کارخانه در این بازار حدود 500 محصول فنی ارائه می دهد ، خاطرنشان کرد: در این بخش 18 غرفه از سازمان های کارفرمایی ، 7 کارخانه مربوط به صندوق های سرمایه گذاری ، 39 کارخانه مربوط به مراکز رشد و تسریع کننده ها وجود دارد. ، 37 غرفه برای محصولات مرتبط وجود دارد به بیماری covid-19 ، 51 غرفه برای تجهیزات و ملزومات پزشکی ، 32 غرفه برای تجهیزات آزمایشگاهی ، مواد و مواد و 19 غرفه برای محصولات دارویی.

به گفته معاون تحقیقات و فناوری علوم پزشکی دانشگاه تهران ، 19 کفش مربوط به محصولات دارویی ، 16 کفش مربوط به محصولات طبیعی و داروهای سنتی ، 17 کفش مربوط به محصولات بیوتکنولوژی ، مربوط به خدمات درمان سلول. 12 چکمه و با دستمال محصولات و 34 غرفه مربوط به خدمات بهداشتی و سلامت الکترونیکی است.

انتهای پیام