اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q70A سایز 55 اینچ با صفحه نمایش QLED

معرفی و توضیحات تلویزیون سامسونگ 55Q70A Cold 55

تلویزیون سامسونگ 55Q70A

تلویزیون سامسونگ یکی از بهترین و دارای بالاترین رتبه تلویزیون های موجود در بازار است. سازندگان و تولیدکنندگان مدل های مختلف این برند سعی می کنند تا با استفاده از جدیدترین فناوری ها رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را جلب کنند. یکی از مدل هایی که سامسونگ در سال 2021 تولید خواهد کرد و بسیار محبوب است تلویزیون سامسونگ 55Q70A در اندازه های مختلف ساخته می شود.

تلویزیون 55Q70A مدلی است که در این قسمت به دنبال آن هستیم ، می خواهیم در مورد عملکردها و ویژگی های آن برای شما عزیزان صحبت کنیم. تلویزیون سری Samsung Q70A از فناوری QLED در صفحه نمایش خود استفاده می کند تا تصاویر کنتراست بهتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی ارائه دهد.

کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است که می تواند تا 4 برابر کیفیت تصویر بهتری نسبت به کیفیت Full HD ارائه دهد. برای پردازش بهتر تصویر ، این تلویزیون از پردازنده Qualitum استفاده می کند که می تواند با استفاده از روش های مختلف ارائه شده به آن ، تا حد ممکن کیفیت تصویر را بهبود بخشد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

در مورد کیفیت صدای این مدل می توان گفت که صدا را با یک راه حل مناسب به شنونده منتقل می کند و به همین دلیل از توان 20 وات در خروجی استفاده کرد. برای علاقه مندان به بازی و بازی ، این تلویزیون یک سرویس بسیار راحت است زیرا دارای درگاه HDMI2.1 است و همچنین از فناوری FreeSync Premium Pro پشتیبانی می کند ، که از این ویژگی برای ایجاد صاف و بدون دردسر تصویر استفاده می کند. در تلویزیون خواهد بود.

برای رابط کاربری ، تلویزیون 55 اینچی سامسونگ Q70A همچنین از سیستم عامل Tizen استفاده می کند که می تواند ویژگی های کاربری منحصر به فردی را در اختیار کاربر قرار دهد. این مدل نیز بسیار خوب ساخته شده است که با هر نوع الگوی خانه متناسب است و به راحتی بر روی دیوار نصب می شود.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 55Q70A

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچی سامسونگ 55Q70A

در تلویزیون سامسونگ 55Q70A به منظور داشتن کنتراست تصویر بهتر ، از فناوری QLED در ساخت صفحه استفاده شده است که باعث می شود تصویر در نتیجه واقعی تر و جذاب تری به کاربر نمایش داده شود. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است و همچنین این مدل دارای رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل است.

از فناوری کوانتوم HDR برای افزایش بیشتر فضای داخلی تصویر استفاده شده است که از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند و این فناوری می تواند فضای داخلی تصاویر نمایش داده شده در تلویزیون ، کنتراست تصاویر و رنگ ها را تا حد زیادی بهبود بخشد. رنگهایی وجود دارند که می توانند نمایش داده شود بسیار خوب پنل مورد استفاده در تلویزیون 55Q70A سامسونگ VA است که می تواند زاویه دید بسیار وسیعی را به کاربر ارائه دهد.

زاویه دید به این معنی است که کاربر در هر مکان و بازه زمانی مرتبط با تلویزیون ، قادر به مشاهده خروجی روی صفحه بدون آسیب رساندن به وضوح و کیفیت تصویر است. از فناوری Mega Contrast and Contrast Enhancer برای افزایش کیفیت تصویر نمایش داده شده در تلویزیون استفاده می شود.

این تلویزیون دارای چراغ عقب LED است و همچنین از فناوری Supreme UHD Dimming برای کنترل نور پشت صفحه استفاده می کند. تلویزیون 55Q70A سامسونگ از فناوری Quantum Dot برای نمایش چند رنگ استفاده می کند که می تواند رنگ قابل نمایش بر روی تلویزیون را تا حد زیادی افزایش دهد.

طراحی زیبا از تلویزیون سامسونگ 55Q70A 2021

تلویزیون 55 اینچی سامسونگ Q70A

تلویزیون سامسونگ 55Q70A طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. این تلویزیون دارای یک حاشیه کوچک است که هنگام تماشای تلویزیون دید راحت تری را به شما ارائه می دهد. راحت است و فقط یک دسته تلویزیون وجود دارد که می توانید روی دیوار بگذارید و از تماشای فضای داخلی مورد علاقه خود لذت ببرید.

همچنین این تلویزیون دارای پایه ای در وسط است که قدرت تلویزیون را بسیار افزایش می دهد و به راحتی می توانید آن را روی میز قرار دهید.

پردازنده 55 اینچی تلویزیون سرد سامسونگ Q70A

قیمت و خرید تلویزیون سرد 55 اینچی سامسونگ Q70A

یکی از عواملی که تأثیر بسزایی در بهبود کیفیت تصویر و حتی صدای تلویزیون دارد ، استفاده از پردازنده جداگانه است. به عبارت دیگر ، تلویزیونی که از پردازنده جداگانه استفاده می کند کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیونی که از پردازنده جداگانه استفاده نمی کند دارد. بدین منظور ، تلویزیون 55Q70A سامسونگ از پردازنده تصویر Quantum Processor 4K استفاده می کند.

این پردازنده قادر است جنبه های بصری تلویزیون از جمله صدا و تصویر و همچنین کنتراست تصویر را از طریق الگوریتم های مختلف مانند تجزیه و تحلیل عمق و همچنین هوش مصنوعی تعبیه شده در آن بهبود بخشد. یکی از عملکردهای اصلی مورد استفاده در این تلویزیون رایگان 4K Upscaler نام دارد ، عملکرد اصلی در صورت وجود مشکل یا کیفیت پایین و نیازی به تصویر گرفته شده نیست.

با این ویژگی ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K افزایش می یابد و در نتیجه ، کاربران همیشه تصاویری با کیفیت بالا دریافت می کنند. همچنین از ویژگی Adaptive Picture استفاده می کند که می تواند روشنایی محیط را تشخیص دهد و همچنین از آن برای تنظیم خودکار روشنایی صفحه استفاده می کند.

برای بهبود محتوای صدا ، از سیستم Adaptive Sound استفاده شد که می تواند نوع و محتوای پخش شده در تلویزیون را به طور خودکار تشخیص داده و با استفاده از این محتوا صدای شنیده شده از آن را تنظیم کند.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 4K بهترین و جدیدترین تلویزیون 2021 سامسونگ 55Q70A

تلویزیون سامسونگ 55Q70A دارای سیستم عامل Tizen است که انواع برنامه ها و نرم افزارها را در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB است. یکی از عملکردهای این تلویزیون Smart Things است که به همراه آن وجود دارد ، شما می توانید سایر وسایل هوشمند موجود در خانه خود را با صفحه تلویزیون کنترل کنید.

همچنین می توانید دستگاه های خارجی خود مانند لپ تاپ ، تبلت و گوشی های رده بالا را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و محتوای مورد نظر را در صفحه بزرگتر مشاهده کنید. صدای شما عاقلانه است

فناوری دیگر این تلویزیون Multi View است که به شما امکان می دهد دو محتوای مختلف را به طور همزمان روی تلویزیون نمایش داده و از آن لذت ببرید. همچنین می توانید از سایت برای مرور وب سایت ها استفاده کنید. برای انتخاب محصول خاصی از مارک سامسونگ ، می توانید تلویزیون سرد سامسونگ 75Q60A را قرار دهید.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 55Q70A

خرید و فروش تلویزیون 55Q70A

کیفیت صدا یکی از مهمترین ویژگی ها در انتخاب تلویزیون برای مصرف کننده است. تلویزیون 55Q70A سامسونگ از توان خروجی 20 وات استفاده می کند که می تواند صدا را با راه حل های مناسب به کاربران منتقل کند و سیستم صوتی مورد استفاده در این مدل 2 کاناله است. برای بهبود محتوای صوتی از Dolby Digital quality Plus استفاده شده است که به از طریق این صفحه یک صدای کامل و چند بعدی را به کاربر منتقل کنید.

یکی از جالب ترین عملکردهای مورد استفاده در این تلویزیون Multiroom Link نام دارد که می تواند برای اتصال چندین دستگاه از طریق اتصال بی سیم و پخش صدا از یک دستگاه به دستگاه دیگر استفاده شود. مسلماً جالب ترین و سرگرم کننده ترین فناوری مورد استفاده در تلویزیون 55Q70A سامسونگ ، Active Voice Amplifier نام دارد که نه تنها صدای تلویزیون را به صدایی که از آن ساطع می کند ، بلکه صدا را نیز تنظیم می کند. بنابراین آن را بررسی و حذف کنید و همچنین کیفیت بحث را افزایش دهید.

اگر کاربر نیاز به افزایش اندازه تلویزیون دارد ، می توانید یک سیستم صوتی یا نوار صدا ، در این مورد ، در تلویزیون سامسونگ 55Q70A از دستگاهی به نام Q-Symphony استفاده می شود که از این عملکرد برای تنظیم صدای تلویزیون و سیستم صوتی و پخش صدا با هم استفاده می کند.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q70A سایز 55 اینچ با صفحه نمایش QLED