عمومیاخبار کسب و کار

تلویزیون 65 اینچ ال جی Lg 65up8150 الترا اچ دی 4k ‌اسمارت

تلویزیون ال جی 65UP8150 با برخوردرای از فناوری ALLM، این دیتگاه دارای Input Lag پایینی است و همچنین با داشتن فناوری HGIG می تواند بازی ها را با کیفیت و کنتراست بالایی ارائه دهد و هیجان را در کاربر به وجود بیاورد. این تلویزیون توسط قابلیت Game Optimizer تمام تنظیمات مخصوص به بازی را در یک قسمت قرار میدهد تا شما بتوانید آن را به صورت دستی یا خودکار تنظیم کنید.

تلویزیون 65 اینچ ال جی Lg 65up8150 الترا اچ دی 4k ‌اسمارت

در این حالت با توجه به نوع بازی که انجام می دهید، گرافیک بازی نیز در بهترین حالت خود نمایش داده میشود. از این رو این تلویزیون به گیمر ها و یا به کسانی که به بازی های کامپیوتری علاقه دارند نیز توصیه می شود. تلویزیون ال جی 65UP8150 از جمله محصولات بروز و هوشمندی است که در جدول سری 8 این کمپانی قرار گرفته است. جذابیت این تلویزیون از هر نظر مخصوصا مشخصات تصویری‌اش باعث شده تا این محصول از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردار شود.

یکی از راه های افزایش کیفیت تصاویر توسط این محصول، افزایش نور پس زمینه است که نقش به سزایی در افزایش کیفیت تصاویر ارائه شده از تلویزیون دارد. با کم یا زیاد کردن نور پس زمینه کاربر می تواند کوچکترین جزئیات را ببیند و درک کند و از این رو نقش به سزایی در افزایش کیفیت تصاویر تلویزیون خواهد داشت.

بررسی کیفیت صوت و تصویر

با وجود حالت FILMMAKER شما تمامی محتواها را دقیقاً همان طور که تولیدکنندگان فیلم و بازی می‌خواهند مشاهده می‌کنید. تلویزیون اسمارت ال جی ۶۵UP8150 قابلیت Dynamic Crystal Color دارد و محتوای HDR را به صورت هوشمند و با کیفیت بالاتر ارائه می‌دهد. همچنین این محصول با داشتن فناوری LG Local Contrast می‌تواند کنتراست تصاویر را نیز بهبود دهد.

تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۶۵UP8150 از کدک‌های ویدئویی HEVC، VP9 و AV1 نیز پشتیبانی می‌کند و دارای حالت تصویر مختلف شامل Vivid، Standard، Eco، Cinema، Sports، Game، Filmmaker، Expert – Bright Room و Expert – Dark Room است. برای خرید آسانتر و راحت راهنمای خرید را مطالعه کنیدبرای مشاهده راهنمای خرید اینجا کلیک کنید.

استفاده از تمامی مطالب ، تصاویر و محتوای سايت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است . 2 _ از خصوصیتهای منطقه آزاد تجاری، معافیت پرداخت از مالیات و حق گمرک می باشد. از این رو یکی از علل ارزانی کالاها، عدم پرداخت هزینه های گمرک و مالیات است. فناوری Clear Voice III با تحلیل بر روی صداها نویز موجود در آن‌ها را از بین برده و صدایی شفاف و رسا را به گوش بیننده می‌رساند.

ظرافت در طراحی تلویزیون اسمارت ال جی 65up8150

یکی از جالب ترین ویژگی هایی که در این تلویزیون جدید 2020 ال جی شاهد حضور آن هستیم، حالت فوتبال است. به گفته ی ال جی این قابلیت می تواند صدا و کیفیت تصویر را برای یک تجربه ی هیجان انگیز ارتقا دهد تا حس و حال استادیوم به شما القا شود. با این قابلیت تصویر را زنده و صدا را واقعی خواهید شنید، در واقع این تلویزیون جدید ال جی برای کسانی که به مسابقات فوتبال علاقه ی شدید دارند، ایده ال خواهد بود.

قیمت تلویزیون ال جی 65up8150 سایز 65 اینچ، با کیفیت 4k Uhd

این تلویزیون ال جی نیز با دارا بودن اینترنت برای استریم کردن و بازی های آنلاین و غیره بسیار مناسب و فوق العاده است و کیفیت عالی را هم از نظر تصویر و هم از نظر صدا و رفرش به شما می بخشد و می توانید شاهد این نتیجه ی بی نظیر باشید. تلویزیون 65 اینچی ال جی با داشتن هوش مصنوعی بسیاری از عمل و کار ها را برای شما آسان کرده است که یکی از این عمل ها را می توان تنظیم نور خودکار در جاهای تاریک و روشن را نام برد. تلویزیون اسمارت ال جی UP8150 از سیستم عامل webOS 6.0 پشتیبانی میکند و امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار میدهد.

همچنین برای کامل کردن قسمت تصویری حالت فوتبال، ال جی همچنین از حالت فراگیر صدای استادیوم مانند را هم تدارک دیده، با این حالت می توانید صدا را چند بعدی احساس کنید تا صدای فضای گرم ورزشگاه را از هر طرف بشنوید و هیجان شما را دو چندان کند. زاویه دید تلویزیون ورزشی ال جی بدون توجه به نقطه ای که در آن، تلویزیون را تماشا می کنید تصاویر را به طور واضح نمایش می دهد.

این بدان معناست که شما در نقطه ای که نشسته اید از دیدن ورزش و بازی خود لذت ببرید. با تلویزیون ال جی UP8150 می توانید منزل خود را به مجموعه ای هوشمند تبدیل کنید . پشت هر محصولی از یک کمپانی بلند آوازه نظیر ال جی داستان پر فراز و نشیبی وجود دارد. در وهله اول بایستی به این مورد اشاره کنیم و خیال شما را راحت کنیم این است که تلویزیون ال جی 65UP8150 به خوبی می‌تواند هر محتوایی با کیفیت فور کی را پخش کند.

ال جی بنابر دلایل خاصی به نوع پنل صفحه نمایش این مدل اشاره نکرده است. اما در همین فهرست می‌توان نرخ نوسازی 50 هرتزی تصاویر در این محصول را مشاهده کرد. HDR در مجموع دارای چندین فرمت مختلف است که در تلویزیون 65UP8150 از فرمت‌های HLG و HDR 10 PRO بهره گرفته شده است. این فرمت‌ها به طور کلی رنگ‌های موجود در تصاویر را تقویت می‌کنند تا وضوح کلی تصویر افزایش یابد.

البته قابلیت HDR Dynamic Tone Mapping در این تلویزیون کمی متفاوت عمل می‌کند. این قابلیت مناطق بی‌رنگ و بی‌کیفیت از تصاویر را مشخص کرده و به طور جزئی تنها کنتراست این مناطق را افزایش می‌دهد. همانطور که اشاره شد پردازشگر تصویر از اصلی‌ترین بخش‌ها در تلویزیون است که وظیفه‌ی آن تجزیه و تحلیل داده‌های تصویر و آماده سازی آنها برای نمایش در تلویزیون است.

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل UP8150 دارای قابلیت بی نظیر Game Optimizer بوده که مخصوص حالت بازی های کامپیوتری می باشد . بدون شکدر هر خانه ای یک یا چند نفر پیدا می شود که به انجام بازیهای کامپیوتری علاقمند باشد . خصوصا اینکه بازیهای کامپیوتری پیشرفت های بسیار زیادی را به خود دیده است در نتیجه سنگین تر و با کیفیت از قبل شده است .

محصول جدید ال جی به نام یو پی 8150 دارای قابلیتی است که می تواند هنگام وصل شدن و انجام یک بازی کامپیوتری قدرت پردازنده را به حداکثر رسانده تا بازی با حالت کاملا روان و بدون افت به اجرا در آید . این تکنولوژی می تواند فضای یک استادیوم واقعی را برای گیمر تداعی کند . این تلویزیون ال جی با حاشیه‌های باریک و خطوط مدرن و براقی که دارد ظاهری زیبا را به خود بخشیده است به علاوه تجربه دیداری بزرگتر را برای شما فراهم می‌کند.

چرا تلویزیون 65up8150 الجی بهتر از محصولات مشابه است؟

همانطور که گفته شد تلویزیون ال جی UP8150 از پردازنده چهار هسته ای برخوردار است و به کمک فناوری 4K Upscaling کیفیت تصاویر را افزایش میدهد. این تکنولوژی در کنار هوش مصنوعی LG و پردازنده چهار هسته ای رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K پخش میکند.

فناوری 4K Upscaling در تلویزیون 4K ال جی UP8150 با افزایش جزییات، بهبود رنگ و کنتراست تصاویر، کیفیت محتوای HD یا Full HD را افزایش داده و همه چیز را به زنده ترین شکل نمایش میدهد. دوزین کالا در طی چند سال فعالیت خود در بازار کالای دیجیتال توانسته است که همیشه این دو مهم را سرلوحه فعالیت خود قرار بدهد.

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دارای تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی از نهادهای مربوطه است. در حال حاضر فروشگاه اینترنتی دوزین کالا یکی از به‌روزترین فروشگاه‌های اینترنتی در بانه و سرتاسر ایران است. دوزین کالا با شعار «تجربه چندمین خرید» سعی می‌کند که با ارائه بهترین خدمات همیشه مشتریان خود را راضی نگه دارد. حالت فیلم ساز یکی از کاربردی ترین حالت های تصویر تلویزیون UP8150 محسوب می شود.