اخبار کسب و کارعمومی

بورس تخته نرد در تهران کجاست

فروشگاه اینترنتی تخته نرد باهدف سهولت در خرید تخته نرد برای دوستداران این بازی دیرینه و مهیج در سال 94 راه اندازی شد . خرید اینترنتی تخته نرد کار را برای شما راحت تر میکند چون میتوانید در فروشگاه تخته نرد 7 انواع مختلف تخته نرد و لوازم جانبی اش را ببینید و انتخاب کنید . از مرغوب ترین انواع تخته نرد تا تخته نرد های معمولی ، از انواع تخته نرد گران قسمت تا تخته نرد ارزان را در این فروشگاه اینترنتی دور هم جمع آوردیم تا شما در انتخابتان راحت تر باشید و با توجه به بودجه و علاقه تان از  بزرگترین مرکز بورس خرید تخته نرد در تهران خریدتان را با کمال آرامش و اطمینان انجام دهید. فروش تخته نرد دست ساز با انواع چوب های مرغوب . ما سعی میکنیم بهترین خدمات را به شما ارائه کنیم از راهنمایی در خرید تخته نرد تا بهترین بسته بندی و ارسال بسیار سریع، امیدواریم از خریدتان لذت ببرید.

راهنمای خرید تخته نرد

موقعی که قصد خرید تخته نرد دارید باید به یکسری نکات توجه کنید تا بابت پولی که میپردازید خرید به صرفه و لذت بخشی داشته باشید ، در حال حاضر برای ساخت تخته نرد از متریال های مختلفی استفاده میشود ، برای مثال تخته نرد چوب گردو از مشهورترین و پرفروشترین تخته نردهاست و تخته نرد های انواع چوب های روس و راش و ام دی اف .

حالا بزارید در مورد انواع تخته نرد براتون بگم و هرکدوم رو مختصری معرفی کنم تا موقع خرید تخته نرد ، بهترین خرید رو انجام بدید، با فروشگاه تخته نرد سون همراه باشید.

نکات خرید و قیمت تخته نرد چوب گردو

مهمترین نکته در خرید تخته نرد چوب گردو این است که هنگام ساخت تخته نرد با چوب گردو از چوب خشک شده درخت گردو استفاده گردد ، به این علت گه در صورت خشک نبودن چوب و ساخت تخته نرد اونوقت اگر شما اون تخته نرد رو بخرید بعد از مدتی میبینید که تخته نرد چوب گردو شما تاب برداشته و مطمعنا ناراحت کننده است ، چوب دذخت گردو مناسب ترین چوب برای تولید تخته نرد محسوب میشه چون علاوه بر مقاومت زیاد و رطوبت کم، میتونه با زیبایی طبیعی خود جلوه جذابی به تخته نرد دهد و در هنگام بازی لذت زیادی به علت زیبایی طبیعی اش در افراد ایجاد کند. ما در فروشگاه تخته نرد 7 همیشه تخته نردهای چوب گردو کاملا خشک را ارائه میکنیم.

مهمترین نکان خرید تخته نرد منبت کاری شده

اگر دنبال یه طرح خاص تخته نرد میگردید ، احتمالا بهترین انتخاب خرید تخته نرد منبت کاری هست ، چون واقعا خاص هستند ، بخاط طرح های فوق العاده ای که دارند.

قیمت تخته نرد های منبت کاری شده مطمعنا گرون تر از قیمت سایارسال محصول در سریع ترین زمان

تخفیف های ما رو توی اینستاگرام دریاب …!

5,350,000 تومان

9,600,000 تومان

13,800,000 تومان

4,950,000 تومان

5,350,000 تومان

4,950,000 تومان

5,950,000 تومان

5,850,000 تومان

خرید انواع تخته نرد خاتم

7,450,000 تومان

5,250,000 تومان

7,200,000 تومان

11,500,000 تومان

11,500,000 تومان

8,350,000 تومان

7,750,000 تومان

3,950,000 تومان

350,000 تومان

350,000 تومان

350,000 تومان

350,000 تومان

خرید انواع میز تخته نرد و شطرنج

19,500,000 تومان

10,950,000 تومان

18,500,000 تومان

9,300,000 تومان

9,900,000 تومان

5,950,000 تومان

5,850,000 تومان

10,600,000 تومان

خرید انواع کیف و کاور تخته نرد و شطرنج

185,000 تومان

200,000 تومان

300,000 تومان

750,000 تومان

650,000 تومان

850,000 تومان

900,000 تومان

260,000 تومان

خرید انواع جدید ترین مهره های شطرنج

450,000 تومان

2,250,000 تومان

550,000 تومان

350,000 تومان

900,000 تومان

950,000 تومان

850,000 تومان

1,400,000 تومان

بزرگترین مرکز خرید انواع تخته نرد و شطرنج با ارزان ترین قیمت

بورس تخته نرد در تهران کجاست

خرید تخته نرد در کرج برای تمام خانواده ها می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. انجام تفریحات سالم در خانه یکی از روش های حفظ صمیمیت و گذراندن اوقات فراغت با خانواده محسوب می شود. فقط با کلبه تخته نرد.

به جای خرید لوازم سرگرمی غیر کاربردی بهتر است از محصولات و لوازم فکری استفاده کنید. این روزها وسیله های مختلفی برای سرگرم کردن کودکان و نوجوانان تولید شده است. آیا میدانید

خرید تخته نرد می تواند جایگزین اسباب بازی ها و لوازم بیهوده شود. یعنی برای آن که بتوانید کودکان خود را به بهترین شیوه ممکن تربیت کنید، باید به اوقات فراغت آن ها هم اهمیت دهید و همچنین و و  و و و و و را می‌توانید با بهترین کیفیت تهیه کنید.

اگر قصد خرید تخته نرد و شطرنج و و  و با کیفیت بالا و با قیمت ارزان و مناسب و همچنین تنوع بسیار زیاد دارید فروشگاه تخصصی کلبه تخته نرد یکی از بهترین گزینه ها برای خریدی راحت و تضمینی  میباشد.

ازمیز تخته نرد در موارد متعددی استفاده می شود. امروزه از این نوع میز ها بیشتر برای دکوراسیون خانه ها و منازل مسکونی و واحد های تجاری استفاده می شود. علت این امر نیز این است که این میز ها بسیار زیبا و چشم نواز هستند. بعلاوه می توان از آن ها برای بازی کردن نیز استفاده کرد.

کدام تخته نرد  را بخرم؟

وجود تنوع بالا بین انواع تخته نرد باعث شده انتخاب سخت به نظر برسد. اگر شما هم وارد فروشگاه کلبه تخته نرد شوید، ممکن است بپرسید کدام مدل تخته نرد بهتر است؟ را میدانید؟ کدام مدل از تخته نرد مناسب است؟ اینجاست!

مهم ترین نکته در خرید تخته نرد، توجه به ابعاد و ویژگی های آن است. تخته نردها در ابعاد گوناگونی تولید شده اند. بنابراین باید میزان فضای خود در خانه را حتما بررسی کنید. سپس برای خرید تخته نرد مناسب اقدام کنید.

مقاوم بودن جنس تخته نرد هم می تواند یک ملاک خوب برای انتخاب بهترین مدل به نظر برسد. البته شایان ذکر است که تمام محصولات کلبه تخته نرد، مقاومت و استحکام بالایی در برابر انواع نیروهای خارجی دارند. بنابراین نگرانی از بابت مقاومت تخته نرد نخواهید داشت.

کلبه تخته نرد هر مدل که نیاز داشته باشید را برای شما در فروشگاه حضوری و اینترنتی فراهم کرده است. بنابراین می توانید سلیقه خود را هم در انتخاب تخته نرد مناسب وارد کنید.

تخته نردهای منبت کاری شده جزو مدرن ترین مدل ها محسوب می شوند. این تخته نردها سطح برجسته ای دارند. اجرای طرح منبت کاری روی چوب می تواند زیبایی و جلوه جذابی به تخته نرد بدهد. اگر می خواهید بهترین و جذاب ترین مدل تخته نرد را برای کودکان خود تهیه کنید، بهتر است به سراغ مدل های منبت کاری شده بروید.

تخته نردهای ساخته شده از چوب روسی مقاومت زیادی در برابر خط و خش از خود نشان می دهند. اگر نگران آسیب دیدن تخته نرد هستید، باید حتما از تخته نردهای ساخته شده از چوب روس خریداری کنید.

خرید تخته نرد چوب روسی به دلیل براق بودن سطح آن و همچنین مقاومت بالا در برابر خط و خش باعث افزایش ماندگاری و دوام می شود.

چوب ام دی اف هم در سال های اخیر برای ساخت انواع تخته نرد مورد استفاده قرار می گیرد. تخته نرد ام دی اف در طراحی های مختلفی آماده می شوند. چوب های ام دی اف علاوه بر ساخت کابینت و میز و صندلی، برای آماده سازی انواع مدل های تخته نرد هم استفاده می شوند.

تخته نرد آماده شده از چوب گردو به هیچ وجه آسیب نمی بیند. اگر قصد آماده سازی باشگاه های تفریحی دارید، باید حتما تخته نرد چوب گردو را تهیه کنید. چوب گردو با طرح و نقش های طبیعی موجود در سطح خود می تواند زیبایی چندین برابر را به تخته نرد اضافه کند.

اگر همیشه برای خرید هدیه کاربردی و جذاب در مناسبت های مختلف سردرگم هستید، می توانید تخته نرد را جایگزین هدیه های تکراری کنید. تخته نردهای کوچک که با عنوان تخته نردهای مسافرتی شناخته می شوند، می توانند بهترین گزینه برای خوشحال کردن عزیزان شما باشد.

تخته نردهای مسافرتی در رنگ ها و مدل های متنوع توسط شرکت کلبه تخته نرد تولید شده اند. بنابراین شما می توانید از این محصولات برای شاد کردن عزیزان خود استفاده کنید.

اگر می خواهید به صورت حرفه ای یا تفریحی تخته نرد بازی کنید، بهتر است حتما این محصول را از تولید کننده آن تهیه کنید. خرید تخته نرد در تهران و کرج را می توانید به راحتی از طریق سایت کلبه تخته نرد انجام دهید. این فروشگاه با سابقه طولانی در زمینه طراحی و آماده سازی انواع تخته نرد می تواند به شما مشاوره رایگان برای خرید بهترین مدل را دهد.

اگر بین مدل های مختلف تخته نرد مردد هستید، بهتر است حتما از کارشناسان مجموعه ی کلبه تخته نرد کمک بگیرید.

در فروشگاه کلبه تخته نرد علاوه بر امکان خرید انلاین و اینترنتی تخته نرد و شطرنج شما عزیزان میتوانید به صورت حضوری نیز از فروشگاه کلبه تخته نرد بازدید فرمایید.

تجربه خرید تخته نردی با ضمانت قیمت و همچنین کیفیت را از فروشگاه کلبه تخته نرد خواهید داشت.

تنوع  میز تخته نرد و شطرنج در فروشگاه کلبه تخته نرد بسیار بالا بوده و انواع اصفهان،تخته نرد خاتم شیراز، سنندج، تخته نرد چوب گردو ارومیه، ، ، تخته نرد ریشه گردو ، ، تخته نرد معرق کاری ، تخته نرد مسافرتی  و … با قیمت بسیار مناسب و به صرفه به فروش میرسد.

ارسال فوری تخته نرد به سراسر کشور با تیپاکس و نهایتا 3 روز کاری درب منزل تحویل داده خواهد شد.

ارسال به تهران و کرج نیز به درخواست مشتریان عزیز با اسنپ و 1 ساعته تحویل داده خواهد شد .

منچ و مارپله یکی از بازی های قدیمی محسوب می شود. شما می توانید علاوه بر تخته نرد، انواع لوازم منچ و مارپله را از طریق فروشگاه اینترنتی کلبه تخته نرد خریداری نمایید.

اغلب تخته نردهای تولید شده در یک بخش خود صفحه شطرنجی دارند. وجود این صفحه باعث می شود تخته نرد دوکاره داشته باشید. یعنی هم بتوانید شطرنج بازی کنید و هم از تخته نرد بازی کردن لذت ببرید. یعنی با یک وسیله می توانید از دو بازی و سرگرمی متفاوت بهره مند شوید.

ر تخته نرد هاست

منبع :geoffreyparker.com