اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

آیا سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است

پاسخ به این سوال که آیا سیر سیاه زود انزالی را درمان میکند ؟

ما در ادامه به بررسی فوائید سیر سیاه بر مشکلات جنسی آقاین اعم از زود انزالی، اختلال نعوظ، قوای جنسی و … می‌پردازیم. پس تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

ما در مقاله به خواص این ماده و اینکه چگونه تهیه میشود اشاره کردیم. حال نوبت به بررسی سیر سیاه برای درمان مشکلات جنسی میپردازیم.

سیر سیاه و درمان مشکلات جنسی

با توجه به که قبلا به آن اشاره شده است، سیر سیاه می‌تواند به روند درمان افرادی که دچار اینگونه مشکلات هستند کمک کند، اما درمانگر قطعی این مشکلات نیست.

از آنجایی که یکی از عوامل مهم در بروز مشکلات جنسی، مسئله روحی و روانی می‌باشد. این مکمل غذایی با ایجاد حس آرامش و کاهش استرس و درمان بیخوابی می‌تواند در افرادی که به این علت دچار مشکل شده‌اند تاثیر گذار باشد.

جهت خرید مستقیم از کارخانه کلیک کنید

سیر سیاه به تنهایی درمانگر مشکلات جنسی نمیباشد

سیر سیاه چگونه عمل میکند؟

سیر سیاه با خاصیت آلیسین موجب آزاد سازی آنتی اکسیدان در بدن می‌شود که تاثیرات بسیار مفیدی در بدن را ایجاد میکند. همچنین به درمان مشکلات جنسی میتواند کمک کند و مصرف آن موجب بهبود عملکرد بدن و سم زدایی خواهد شد، اما به تنهایی نمیتواند سبب رفع مشکلات جنسی آقایان شود.

مشکلات جنسی آقایان

مشکلات جنسی در آقایان متعدد دیده شده استو طبق آخرین تحقیقات، به طور میانگین 75% از آقایان تجربه چنین مشکلاتی را در طول زندگی خود داشته اند.این مشکلات شامل موارد زیر است که به اختصار توضیح داده شده است.

شایع‌ترین مشکل جنسی آقایان PE یا همان انزال زودرس می‌باشد. زمان انزال زودرس معمولا انزال زیر سه دقیقه را میگویند، اما این زمان یک عدد نسبی و میانگین است و در افراد مخلف می‌تواند متفاوت باشد.

اختلال نعوظ

نعوظ هنگامی رخ میدهد که میزان خونراسنی به بافت آلت تناسلی در اثر محرک‌ها افزایش یابد. دلایل متعددی میتواند موجب این تداخل در خونراسنی شود. به این مشکل اختلال نعوظ گفته می‌شود.

کوتاهی آلت تناسلی

در بعضی افراد به طور ژنتیکی این گونه است، اما برخی دیگر به دلایل مختلف دچار کوتاهی آلت میشوند، یکی از مهمترین علل اختلال در نعوظ می‌باشد.

ضعف در قوای جنسیخواص سیر سیاه برای زود انزالی و درمان زود انزالی با سیر سیاه

ماده غذایی بدون بو و شیرین مزه ای است با خواص شگفت انگیز زیاد. خواص سیر سیاه متعدد و زیاد است اما اینکه آیا سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است یا نه، قطعی و اثبات شده نیست. خاصیت سیر برای زود انزالی به علت داشتن روی و منیزیم در بعضی تحقیقات تایید شده و سیر سیاه هم همان خواص سیر را داراست؛ با این حال خواص سیر سیاه در درمان زود انزالی باید مستند و طبق تحقیقات علمی بیان شود، اما در حال حاضر تحقیقات کافی در مورد فواید سیر سیاه برای زود انزالی وجود ندارد. با این حال تجربیاتی وجود دارد که نشان می دهد سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است.

سیر سیاه چیست؟ آیا برای زود انزالی مفید است؟

تخمیر سیر برای تبدیل آن به سیر سیاه کار آسانی نیست. برای تخمیر سیر، آن را برای مدت ۵۰ تا ۹۰ روز در دمای حدود ۷۵ درجه و رطوبت ۹۰ درصد نگهداری می کنند تا تبدیل به سیر سیاه شود.

زود انزالی چیست؟ راه های درمان زود انزالی چیست؟

درمان زود انزالی با سیر و سیر سیاه، تاثیر سیر سیاه بر زود انزالی

درمان زودانزالی از طریق قرص و دارو کم و بیش موثر است، اما با معمولا عوارضی دارد. یکی از این درمان ها، استفاده از داروهای ضد افسردگی است. داروهای متادون و ترامادول هم باعث طولانی تر شدن رابطه می شود، اما این داروها اعتیاد آور بوده و مصرف مداوم آن ها توصیه نمی شود. بنابراین روی آوردن به درمان های طبیعی و سنتی گزینه بهتری است. همچنین بعضی تکنیک های عملی هم وجود دارد که می تواند در درمان زودانزالی مفید باشد و بدون عوارض است.

گفته می شود سیر سیاه در درمان زود انزالی مفید است. اینکه این مسئله چقدر صحت دارد و چیست، محل بحث است. در ادامه به بررسی تحقیقات علمی پیرامون تاثیر سیر سیاه بر زود انزالی می پردازیم.

سیر سیاه و زود انزالی، بررسی تحقیقات علمی

تحقیقات علمی نشان داده اند که خوردن مواد غذایی که دارای مقدار زیادی روی و منیزیم هستند، می تواند زمان رسیدن به اوج لذت را افزایش و زود انزالی را کاهش دهد (). یکی از این مواد سیر است و چون خوردن سیر به علت بوی بدی که در دهان ایجاد می کند سخت است می توان از سیر سیاه به جای سیر استفاده کرد که به همان میزان روی و منیزیم دارد. بنابراین سیر سیاه می تواند به درمان زود انزالی کمک کند. بعضی مواد غذایی دیگری که غنی از روی و منیزیم هستند شامل تخمه کدو، کنجد، بادام، اسفناج و گوشت قرمز هستند. سیر سیاه هر دو ماده روی و منیزیم را داراست.

طبق  گفته محققان ، سیر یکی از بهترین مواد غذایی برای درمان زود انزالی است. سیر سیاه هم همان تاثیر سیر را در درمان زودانزالی خواهد داشت، چون سیر سیاه همان خواص سیر را داراست و حتی بعضی خواص سیر در سیر سیاه چند برابر شده است. به علاوه خوردن روزانه سیر، به علت ایجاد بوی بد دهان و طعم تند و زننده ای که دارد سخت است، اما خوردن سیر سیاه خیلی راحت تر از سیر معمولی است و باعث می شود مصرف روزانه آن برخلاف سیر، امکان پذیر باشد. طبق گفته این محققان، سیر به علت خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی که دارد باعث می شود گردش خون بهبود یابد. این موسسه توصیه می کند که برای درمان زودانزالی روزی یک عدد سیر یا سیر سیاه مصرف کنید و نه بیشتر.

بنابر آنچه گفته شد، درمان زود انزالی با سیر و سیر سیاه در تحقیقات علمی تایید شده است؛ البته این تایید به صورت تست مستقیم نبوده است، بلکه تحقیقات علمی نشان داده است مواد غذایی غنی از روی و منیزیم می تواند به درمان زود انزالی کمک کند و هم سیر معمولی و هم سیر سیاه، غنی از روی و منیزیم هستند.

تاکنون هیچ تحقیق علمی معتبری، خواص سیر سیاه برای زود انزالی را مستقیماً مورد آزمایش قرار نداده است و این مطلب هنوز جای تحقیق و بررسی دارد. با این وجود تجربه بعضی افراد هم نشان می دهد سیر سیاه برای درمان زود انزالی موثر بوده و برای زود انزالی مفید است. لطفا اگر شما هم تجربه ای در این زمینه دارید در بخش نظرات اعلام بفرمایید تا دیگران هم استفاده کنند.

سیر سیاه برای زود انزالی مفید است اما

باید گفت طبق تحقیقات، خواص سیر سیاه برای درمان زود انزالی اثبات شده است ولی بعضی سایت ها یا فروشندگان در مورد خواص سیر سیاه برای زودانزالی اغراق می کنند. در درمان زود انزالی نباید انتظار داشت که تنها با مصرف سیر سیاه درمان اتفاق بیافتد؛ بلکه لازم است فرد علاوه بر خوردن سیر سیاه، به سراغ تکنیک ها و روش های عملی موثر در درمان زود انزالی هم برود. این درمان ها در کنار هم می توانند به تدریج و با تدوام در خوردن سیر سیاه و انجام تکنیک ها و تمرین ها باعث افزایش مدت زمان رسیدن به اوج لذت شوند. سیر سیاه در کنار درمان زود انزالی، به سلامت عمومی بدن، لاغری و کاهش چربی مضر خون، سلامت قلب و کبد و جلوگیری از سرطان و گرفتگی عروق هم کمک می کند و خواص شگفت انگیز زیادی دارد. برای اطلاع از سایر خواص بی نظیر سیر سیاه، این مقاله را ببینید: .

نحوه مصرف سیر سیاه برای درمان زود انزالی

برای تاثیر سیر سیاه بر زود انزالی دستور العمل خاص و حتمی در مورد مصرف آن وجود ندارد و فرد هر موقع که مایل بود می تواند سیر سیاه مصرف کند و فرقی ندارد. برای نتیجه گرفتن باید مصرف سیر سیاه مداوم باشد و به همین دلیل ما توصیه می کنیم سیر سیاه را قبل از صبحانه یا همراه با صبحانه مصرف کنید تا مصرف هر روز را فراموش نکنید. همچنین مصرف با صبحانه باعث می شود سیر سیاه بهتر جذب شود و در طول روز انرژی تان بیشتر شود.

سیر سیاه چربی سوز است؛ اگر ورزش روزانه دارید، سیر سیاه را یک ساعت قبل از ورزش مصرف کنید تا به چربی سوزی و کاهش چربی های مضر بدن همراه با ورزش کمک کند.

آیا سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است

برای مطالعه بیشتر در مورد نحوه مصرف سیر سیاه به این مقاله مراجعه کنید: .

قیمت و خرید سیر سیاه برای زود انزالی

برای خرید سیر سیاه برای زود انزالی، باید از کیفیت سیر سیاه و قیمت مناسب آن مطمئن شوید. سیر سیاه بایادی، یک سیر سیاه با کیفیت بالاست که توسط بایادی و در تونل های هوشمند و بهداشتی و با فناوری های روز دنیا تولید می شود. شما با خرید سیر سیاه بایادی، سیر سیاه را مستقیماً از تولید کننده خریداری می کنید که باعث کم شدن هزینه ها و مناسب بودن قیمت آن می شود. برای خرید سیر سیاه با کیفیت به این صفحه مراجعه کنید: .

سوالی دارید؟ لطفا در بخش پرسش و پاسخ و نظرات، سوالات یا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. کارشناسان بایادی در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود. ضمنا اگر تجربه ای در مورد تاثیر مصرف سیر سیاه بر زود انزالی دارید در بخش نظرات بنویسید تا دیگران هم از تجربیات شما در تاثیر یا عدم تاثیر سیر سیاه برای درمان زود انزالی مطلع شوند و بهتر بتوانند برای درمان خود تصمیم بگیرند.

 

در صورتی که فرد دچار زودانزالی، اختلال نعوظ، سرد مزاجی و تمایل به داشتن رابطه جنسی نداشته باشد، در اصطلاح ضعف در قوای جنسی دارد. همچنین نبود قوای کافی برای انجام رابطه جنسی نیز میتواند ریشه در این معضل داشته باشد.

مواد تشکیل دهنده دمنوش مصفی خون که با نام دمنوش تخصصی کبد چرب نیز شناخته می‎شود از گیاهانی چون کاسنی، گزنه، قاصدک، علف لیمو، به لیمو، چای سبز می باشد. دمنوش سیر سیاه دکتر بیز کاملا طبیعی کاهش وزن همراه با برنامه غذایی رایگان، بامجوز رسمی سازمان غذا و دارو می باشد

دمنوش لاغری دکتر بیز به دو بخش اصلی و مهم لاغری و درمان زود انزالی تقسیم می شود

منبع: دكتر بيز سير سياه