اخبار کسب و کاراقتصادی

بهترین روش های کسب درآمد با 150 میلیون تومان

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه به دنبال یک شغل هستید و می خواهید به پاسخ سوال با 150 میلیون چه کاری راه بیندازم برسید با ما همراه باشید چرا که قرار است ایده های ناب و پرتقاضا خدمت شما معرفی کنیم که مطمئنا در راه اندازی کسب و کار با 150 میلیون سرمایه خیلی به شما کمک خواهد کرد.

نکته مهم: یکی از مهمترین نکاتی که شما بایستی در شروع هر کسب و کاری به آن توجه نمایید این است که اصلا عجله نکنید و اصطلاحا بی گدار به آب نزنید، چرا که این سرمایه شما حاصل ماه ها و یا حتی سالها تلاش شماست که شما باید بتوانید در شغل جدید خود این سرمایه را روز به روز افزایش دهید نه اینکه آن را کاهش دهید.

بهترین روش های کسب درآمد با 150 میلیون تومان

کسب درآمد با 150 میلیون تومان

در این مقاله قرار است ایده های خوبی برای راه اندازی کسب و کار با 150 میلیون خدمتتان معرفی نماییم و شما نیز می توانید با توجه به 6 نکته زیر یکی از این ایده ها را انتخاب نمایید:

  1. علاقه و روحیات شخصی
  2. میزان مهارت و اطلاعات
  3. میزان سرمایه
  4. شرایط محیطی
  5. میزان تقاضا در مکان مورد نظر شما
  6. میزان درآمد ماهانه شغل و …

پس از آنکه ایده مورد نظر خود را انتخاب نمودید حتما و حتما به درستی تحقیقات خود را انجام دهید و اطلاعات خوبی راجع به تمام ابعاد آن ایده در بیاورید مانند:

  • میزان سرمایه
  • مهارت مورد نیاز
  • میزان درآمد
  • مکان و مساحت مورد نیاز
  • تعداد نیرو ی کار و …

هر چند سعی شده است که موارد مهم در حین معرفی شغل و ایده به شما بیان شود تا بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید، اما بدون معطلی برویم و ایده های راه اندازی کسب و کار با 150 میلیون را بیان نماییم.

بهترین کار با 150 میلیون

مطمئنا بهترین کار ممکن است از نظر شما یک شغل باشد و از نظر دیگری شغل دیگر اما ما سعی نموده ایم که 14 مورد از ایده های پر تقاضا را خدمت شما معرفی نماییم.

فعالیت در فضای مجازی

شما می توانید به عنوان یک بلاگر در فضای مجازی مشغول به کار شده و برای خود یک صفحه مجازی در پلتفرم های مختلف مانند:

  1. اینستاگرام
  2. تلگرام
  3. آپارت
  4. یوتیوب
  5. پینترست و …

داشته باشید و شروع به تولید محتوا جذاب نمایید، ممکن است که بپرسید در چه زمینه ای تولید محتوا کنم؟ در هر زمینه ای که تخصص دارید و اگر تخصص ندارید ببینید که به چه موضوعی علاقه دارید مانند:

  • روانشناسی
  • علمی
  • گردشکری
  • تناسب اندام و سلامت
  • و یا حتی بلاگری لایف استایل

پس از مدتی که تعداد مخاطبان شما از طریق خرید فالوور اینستاگرام افزایش یافت با استفاده از تبلیغات می توانید که درآمدهای های فوق العاده ای را به دست آورید، موضوع ما راه اندازی کسب و کار با 150 میلیون بود در حالی که این کار به سرمایه خیلی کمتری نیاز دارد اما نیازمند صبر و حوصله زیاد و تولید محتوای جذاب است.

راه اندازی آتلیه عکاسی

آیا دقت کرده اید که چند سالی ست افراد جامعه چقدر به عکاسی در آتلیه اهمیت می دهند و به بهانه های مختلف به آتلیه می روند و سعی می کنند که تصاویر جذاب و متنوعی را در مراحل مختلف زندگی خود جمع کنند مثلا عکاسی به خاطر:

  • مراسم عقد، حنابندان، عروسی و …
  • سالگرد عروسی
  • عکاسی دوران بارداری
  • عکاسی تولد کودک
  • عکاسی دندان کودک
  • عکاسی مدرسه کودک و …

پس همان طور که می بینید تقاضا به سمت آتلیه ها افزایش پیدا کرده است و علاوه بر موارد بالا یک آتلیه در زمینه فیلم برداری مراسم های مختلف و عکس های پرسنلی و … نیز فعالیت میکند، پس شما می توانید با سرمایه 150 میلیون تومان به راحتی یک آتلیه راه اندازی کنید.

این مبلغ صرف موارد زیر می شود:

  • خرید یک یا دو دوربین مناسب
  • یک یا دو عدد پایه دوربین
  • دکوراسیون مغازه
  • سیستم مناسب
  • میزو صندلی
  • کارتخوان و …

راه اندازی مغازه شال و روسری

یکی دیگر از ایده های راه اندازی کسب و کار با 150 میلیون تاسیس فروشگاه شال و روسری ست. چرا ؟ خب معلوم است!! تقاضا برای این محصول در کشور ما بسیار بالاست چرا که خانم ها با کوچکترین بهانه ای به سمت خرید شال و روسری می روند.

برای ست کردن لباس، کفش، کیف باید روسری خصوص خودشان را داشته باشند و علاوه بر آن هر روسری مجلسی شاید یک بار یا دو بار در مهمانی به سر برود و باید در مهمانی بعدی عوض شود.

پس اگر همچنان به دنبال پاسخ سوال با 150 میلیون چه کاری راه بیندازم هستید یکی از بهترین ایده ها  می باشد که برای افزایش درآمد توصیه ما این است که در کنار فروش فیزیکی حتما و حتما در فضای مجازی هم فعال باشید و بازاریابی نمایید، برای اطلاع بیشتر در مورد راه اندازی این شغل میتوانید به سایت کانش نیز سری بزنید چرا که نکات خوبی را برای موفقیت در این شغل بیان کرده که بیان آنها به دلیل طولانی شدن مقاله امکان پذیر نمی باشد.

تاسیس تعویض روغنی

شما برای راه اندازی کسب و کار با 150 میلیون می توانید به سراغ تاسیس تعویض روغنی نیز بروید چرا که یکی از نیازهای ضروری هر ماشین تعویض روغن است و تعداد ماشین ها هم روز به روز در حال افزایش است.

شاید پیش خودتان بگویید با صد وپنجاه میلیون نمی شود سراغ این کار رفت و هزینه تجهیزات این کسب و کار بالاست!!

حرف شما درست است اما شما باید بخشی از تجهیزات ضروری این شغل مانند:

  • پمپ باد
  • دستگاه بالانس چرخ
  • انواع آچار و …

را خریداری کنید و سراغ تجهیزات اتوماتیک و گران تر مانند دستگاه ساکشن روغن نروید و بعدها با کسب سود می توانید این تجهیزات را نیز به مجموعه خود اضافه نمایید.

شاید بگویید این شغل یک مقداری کثیف کاری دارد و من هم مهارت این کار را ندارم؟ بله درست است هر کسب و کاری سختی خاص خود را دارد و برای کسب مهارت در این شغل بهتر است که برای مدت 6 ماه در یک تعویض روغنی شهر به شاگردی یا کارآموزی مشغول باشید تا اینکه با انواع کارها و ماشین های مختلف آشنا شوید.

مغازه پلاسکو فروشی

شاید دقت کرده باشید که تعداد پلاستیک فروشی ها یا اصطلاحا پلاسکو فروشی های شهر رو به افزایش است و اکثرا هم تعداد مشتری های خوبی در این مغازه ها وجود دارد، چرا که سرو کار این شغل با خانم ها می باشد و آن ها هم همواره به دنبال تجهیز کردن و خانه و آشپزخانه و عوض کردن وسایل هستند.

پس یکی دیگر از گزینه های راه اندازی کسب و کار با 150 میلیون همین پلاسکو فروشی است اما نکته ای که وجود دارد این است که تنوع اجناس در این شغل بالاست و شما نیز یک مکان با مساحت بزرگتر را برای این کار انتخاب نمایید که مطمئنا هزینه اجاره شما نیز افزایش می یابد.

بسته بندی محصولات

یکی دیگر از ایده کسب و کار با 150 میلیون که شما می توانید انجام دهید و توسط آن علاوه بر حفظ سرمایه خود، آن را افزایش دهید بسته بندی محصولات است، چرا که غالب مردم ترجیح می دهند که از محصولات بسته بندی و بهداشتی استفاده نمایند.

شاید بپرسید که چه محصولی را بسته بندی کنیم ؟ این دیگر به علاقه، تخصص و محل زندگی شما بستگی دارد که میتوانید از موارد زیر یکی را انتخاب نمایید:

  1. بسته بندی خشکبار
  2. بسته بندی گیاهان دارویی
  3. بسته بندی حبوبات
  4. بسته بندی تنقلات و …

نکته مهم: برای نام شرکت خود و نیز نوع بسته بندی محصولات خود زمان بگذارید تا این که بتوانید کسب و کار خود را خیلی بهتر معرفی نمایید و تبدیل به یک برند نمایید.

خب حتما می پرسید پس از بسته بندی محصولات آنها را چه طور به فروش بر سانیم؟ خب خیلی ساده است شما می توانید توسط بازاریابی درست با انواع مغازه ها و فروشگاه ها و عمده فروشان شهر خود ارتباط بگیرید و محصولات خود را عرضه نمایید همچنین می توانید در فضای مجازی نیز برای خود صفحه داشته باشید و محصولات خود را بفروش برسانید.

علاوه بر آن می توانید برای خود سایت داشته باشید و همچنین از فروشگاه هایی همچون ، ترب، با سلام استفاده کنید.

تاسیس کافی نت

اگر دقت کرده باشید روز به روز طرح های ثبت نامی و اینترنتی افزایش می یابد و اکثر کارها دیگر وابسته به اینترنت است و بسیاری از مردم هم به دلیل عدم آشنایی مناسب با سامانه های مختلف سعی می کنند برای کارهای مختلفی مانند:

  • سجام
  • ثبت نام دانشگاه
  • پرداخت قبوض
  • خرید بلیط
  • انتخاب واحد و …

به کافی نتی ها مراجعه کنند، به همین دلیل است که شما شلوغی های زیادی را همواره در مراکز ارائه دهنده خدمات اینترنتی مشاهده می کنید.

پس یکی از ایده های راه اندازی کسب و کار با 150 میلیون همین تاسیس کافی است، شاید بگویید این شغل نیز مهارت می خواهد و من بلد نیستم!! نیازی به نگرانی نیست شما می توانید با مشاهده  سایت کانش تمام موارد لازم برای این شغل را بیاموزید.(این هم از راه حل!!)

راه اندازی مغازه ظروف یکبار مصرف

بعید میدانم در کشوری غیر از ایران این همه مناسبت ها و مراسم های آیینی، فرهنگی و آداب و و رسوم مختلف (مانند: عروسی، تولد، ترحیم، میهمانی، جشن ها مختلف و …) وجود داشته باشد که برای هر مراسم هم نیز کلی ظروف یکبار مصرف مانند:

  1. انواع لیوان کاغذی و پلاستیکی
  2. انواع ظروف میوه
  3. انواع سفره یکبار مصرف
  4. انواع پلاستیک و نایلون و…

مصرف شود ، پس با ما یک نیاز واقعی و پرطرفدار در جامعه رو برو هستیم که افراد مختلف ترجیح می دهند برای رعایت موارد بهداشتی و یا حتی راحتی در شست و شو و سرعت در انجام کارها از ظروف یکبار مصرف استفاده نمایند.

پس کاری که شما برای راه اندازی کسب و کار با 150 میلیون انجام میدهید تاسیس یک فروشگاه ظروف یکبار مصرف است که با خلاقیت و پشتکار می توانید سود خوبی از این شغل به دست آورید.

کشت محصولات پرسود

شاید در گذشته کشاورزی رونق زیادی نداشت و عمدتا کشاورزان جزو قشر ضعیف جامعه بودند اما امروزه اصلا این طور نیست و جامعه کشاورزی به شرط کشت اصولی و رعایت الگوی کشت صحیح به یکی از پردرآمدترین شغل های جامعه تبدیل شده است.

اگر شما دارای زمین کشاورزی و منبع آب مناسب هستید اصلا از آن دریغ نکنید که میتوانید درآمد خیلی خوبی را از آن کسب نمایید و یا حتی میتوانید به سمت اجاره زمین کشاورزی هم بروید.

شاید بگویید که چه محصولی بکارم؟ امروزه تمام محصولات مشتری خاص خودشان را دارند و با توجه به مقدار زمین و میزان آب و منطقه محل کشت می توانید یکی از محصولات زیر را انتخاب نمایید.

  • سیب زمینی
  • گندم
  • جو
  • یونجه
  • کلزا
  • خیار
  • ذرت دامی و …

هر یک از محصولات بالا فروش بسیار خوبی داشته و حتی بعضا برخی از آنها مانند جو و گندم به صورت دیمی نیز کشت می شود.

اگر دارای زمین کشاورزی هستید پیشنهاد ما به شما برای راه اندازی کسب و کار با 150 میلیون کشاورزی است، پس نمی خواهد جای دوری بروید و در زمین خود مشغول کار شوید.

سرمایه گذاری مناسب

یکی از موارد ایده های راه اندازی کسب و کار با 150 میلیون که ممکن است به چشم نیاید سرمایه گذاری شما در یک بازار مناسب است، گاها بازارهای مالی مختلف سودهایی به صاحبان سرمایه می دهد که در هیچ یک از تولیدی ها به دست نمی آید پس اگر شما فردی هستید که علاقه مند به بازارهای مختلف مانند:

  1. بازار بورس
  2. فارکس
  3. طلای آبشده
  4. املاک و مستغلات
  5. کریپتو و …