اخبار کسب و کارعمومی

شومیز دامن برای افراد لاغر

لباس ها پوششی برای افراد در برابر سرما، گرما و پوشاندن عیوب است. علاوه بر موارد نامبرده، پوشش مناسب تاثیر زیادی بر زیبایی و داشتن جذابیت اجتماعی افراد دارد. انتخاب صحیح لباس بر اساس فرم اندام، قد و وزن این زیبایی را دو چندان می‌کند. یکی از مواردی که افراد لاغر در هنگام خرید لباس باید در نظر داشته باشند، رنگ لباس است. رنگ لباس تاثیر زیادی در لاغر یا چاق نشان دادن افراد دارد.

رنگ های مناسب برای لباس افراد لاغر از میان رنگ های روشن و شاد است. اما رنگ هایی مانند: رنگ های پاستیلی، آبی، سبز روشن، رنگ سفید، خاکستری روشن مناسب افراد، با اندام لاغر می‌باشد. رنگ های نود و بژ جز رنگ هایی محسوب می‌شوند که همیشه ترند بوده و مناسب این افراد است. لباسی با طیف رنگی رنگ های نود ظاهری زیبا، شیک به افراد می‌دهد. از دیگر عواملی که باعث خوش فرم نشان دادن اندام افراد لاغر می‌شود، انتخاب سایز صحیح لباس است. سایز مناسب برای لباس افراد لاغر نباید زیاد گشاد یا جذب باشد.

مدل لباس برای افراد لاغر و قد بلند

معمولا نیمی از افرادی که لاغر هستند دارای قدی بلند می‌باشند. طرز لباس پوشیدن این افراد تابع قوانینی می‌باشد. خانم هایی با قد بلند و اندام لاغر باید به گونه ای لباس بپوشند که اندامشان به تعادل برسد. این تعادل را می‌توان با رنگ،  قد لباس و همچنین طرح های گوناگون لباس ایجاد کرد. لباس هایی با رنگ  روشن جز بهترین گزینه ها برای اینگونه افراد است. قد بلند بالاتنه و پایین تنه لباس نیز خانم های قد بلند را بلندتر نشان می‌دهد. بهتر است این افراد از بلوز و یا شومیز بالای باسن استفاده کنند.

شومیز دامن برای افراد لاغر

دامن های میدی بهترین انتخاب برای افراد بلند و لاغر است. اگر قصد پوشیدن دامن ماکسی را دارید حتما قسمتی از مچ پایتان پیدا باشد تا قدتان متعادل به نظر برسد. دقت به یقه لباس جز موارد ضروری در هنگام خرید لباس برای افراد قد بلند می‌باشد. کسانی که بلند و لاغر هستند یقه های هفت و باز را از گزینه های انتخابیشان حذف کنند. بهترین مدل یقه برای اینگونه اشخاص یقه گرد است مانند که از یقه گرد برخوردار است. یقه های چین دار و مدل دار نیز گزینه بسیار مناسب برای خانم های لاغر و بلند می‌باشد.

مدل شومیز برای افراد لاغر

شومیزها جز لباس های بسیار کاربردی و پرطرفدار است. خرید شومیز زنانه  برای افراد لاغر بهتر است از بین رنگ های روشن انتخاب شود. این شومیزها را می‌توان زیر مانند شلوار سرهمی جین پوشید. شومیزهای طرح دار و شلوغ نیز جز گزینه های مناسب برای اینگونه افراد می‌باشد. پارچه های بافت دار و کمی ضخیم اندام افراد لاغر را توپر  تر نشان می‌دهد. بهتر است شومیز خانم های لاغر اندام با دکمه های بزرگ طراحی شود. شومیزهای آستین بلند پفی یا آستین سه ربع هماهنگی زیادی با فرم اندام افراد بلند و لاغر دارد.

شومیزهای کتان با یقه های پهن جذابیت خانم های لاغر را دو چندان می‌کند. چین های مختلف در قسمت یقه و جلوی لباس نیز مناسب این افراد است. سایز ایده آل شومیز برای کسانی که قد بلند و اندام لاغر دارد یک سایز بزرگتر و یا فیت تن است؛ در اینجا فیت تن بودن به معنای لباس جذب و تنگ نیست، بلکه منظور لباسی است که متناسب با اندام فرد باشد. شومیزهای گیپور گل درشت یا گل برجسته ظاهری زیبا و جذاب به افراد لاغر می‌دهد. پارچه های براق مانند ساتن گزینه ای بسیار مناسب برای افرادی با این مشخصات است.

لباس مجلسی برای افراد لاغر دخترانه

لباس های مجلسی جز لباس های زیبا و گرانقیمتی هستند که در مهمانی های و مراسمات رسمی از آن استفاده می‌شود. با توجه به اینکه این لباس هزینه ای بالاتر از دیگر لباس ها داشته و تمامی افراد حاضر در مجلس آن را می‌بینند؛ بهتر است نکات اصولی خرید لباس در آن رعایت شود. دختران لاغر نیز برای خرید لباس مجلسی باید با در نظر گرفتن قد، وزن و فرم اندام این کار را انجام دهند. بهترین لباس مجلسی برای دختران لاغر، پیراهن های کوتاه و چین دار است. دامن های پفی توری جلوه ای خاص به افراد لاغر با پاهای کشیده می‌دهد.

این نوع دامن را می‌توان با دخترانه روشن پوشید. بالاتنه های گیپور در رنگ های شاد گزینه ای مناسب برای ست شدن با انواع دامن هستند. انتخاب صحیح رنگ لباس نیز تاثیر زیادی در جذابیت لباس مجلسی دخترانه دارد. لباس افراد لاغر مانند لباس مجلسی دخترانه بهتر است دارای ایستایی باشد. پارچه هایی با این ویژگی باعث می‌شود، اندام افراد لاغر حجیم تر نشان داده شود. پیراهن های مجلسی عروسکی با رنگ های صورتی، سفید، شیری استایلی متفاوت و جذاب برای دختران لاغر به همراه دارد.

مدل لباس برای افراد لاغر قد کوتاه

لباس های زیادی وجود دارد که افراد لاغر می‌توانند از آن استفاده کنند. در این میان در نظر گرفتن قد نیز، در انتخاب صحیح  لباس کمک زیادی به ما خواهد کرد. لباس افراد لاغر با قد بلند متفاوت از لباس اندام های لاغر با قد کوتاه است. افرادی کوتاه قد بهتر است لباس هایی را خریداری کنند که قدشان بلندتر جلوه کند. دامن های ماکسی یکی از گزینه های پیشنهادی برای خانم های لاغر و کوتاه قد می‌باشد. اگر علاقمند به استفاده از شلوار هستید، شلوارهای فاق بلند استایل شما را متعادل خواهد کرد.

شلوارهای جین با فاق کوتاه اصلا مناسب افراد کوتاه قد نیست. یکی از مهم ترین اصولی که اینگونه افراد باید رعایت کنند استفاده از لباس های همرنگ است؛ یعنی رنگ انتخابی لباسشان در قسمت بالاتنه و پایین تنه یکرنگ باشد. از دیگر ترفندها برای بلندتر نشان دادن قد، پوشیدن کراپ تاپ یا تیشرت های کوتاه است. با پوشیدن بالاتنه کوتاه و یک شلوار فاق بلند خطای دیده ایجاد شده و اندامتان کشیده می‌شود. دامن های کوتاه و بالای زانو از لباس های مناسب برای خانم هایی با قد کوتاه است. این دامن را می‌توان به همراه یک بلوز یا تاپ با یقه باز پوشید.

مدل تونیک برای افراد لاغر

تونیک به بلوزهایی گفته می‌شود که قد آن بلند است و گاهی تا نزدیک زانو می‌‌رسد. تونیک ها انواع مختلفی دارند،  تفاوت در طراحی لباس مانند یقه، آستین و نوع برش آنها را از هم متمایز می‌کند. این لباس بسیار کاربردی بوده و در بین خانم ها جایگاه ویژه ای دارد. تونیک ها را می‌توان در مهمانی و دورهمی ها دوستانه پوشید. اگر فرد لاغر و قد بلندی هستید بهتر است از تونیک های طرحدار استفاده کنید. رنگ های تونیک روشن نیز از گزینه های مناسب برای شما می‌باشد. تونیک های راه راه افقی با رنگ روشن نیز از ظاهر افراد لاغر را متعادلتر نشان می‌دهد.

تونیک آستین دار مناسب برای افراد لاغر بهتر است آستین سه ربع باشد.  یک کمربند ظریف در قسمت کمر لباس تونیک تا حد زیادی می‌تواند هماهنگی را برای اندام لاغر ایجاد کند. تونیک های چین دار و یا دولایه از گزینه های پیشنهادی برای افراد لاغر است. لباس برای افراد لاغر می‌تواند تونیک چهارخانه با رنگ های شاد باشد. اگر خانم لاغری هستید که گردنی کشیده دارید، در کمد لباستان یک تونیک یقه شل داشته باشید. جنس تونیک های بافت دار و کمی حجیم اندام افراد افراد لاغر را خوش استایل تر نشان می‌دهد. ضمنا اگربه دنبال هستید لازم است مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

مدل لباس خانگی برای افراد لاغر

لباس های خانگی جز لباس هایی هستند که بیشترین تماس را با بدن دارند. بهترین جنس پارچه برای لباس های خانگی جنس های نخ پنبه هستند. افراد لاغر برای انتخاب لباس خانگی بهتر است لباس های نخی طرحدار بپوشند. طرح لباس را از بین علاقمندیهای خود انتخاب کنید. دامن های آزاد پیلی دار و یا کلوش با طرح های گل گلی و رنگ های شاد از گزینه های مناسب برای اینگونه افراد است. این دامن ها را به عنوان لباس خانگی می‌توان با انواع تاپ های نخی خنک پوشید. شلوارهای طرحدار سندبادی نیز برای خانم های لاغر گزینه مناسب برای استفاده روزانه است.

سخن پایانی

در مقاله امروز فروشگاه اینترنتی مه پوش به توضیحات مفصلی راجع به لباس افراد لاغر دادیم. گفتیم که رنگ مناسب لباس افراد لاغر بهتر است از بین رنگ های روشن و یا شاد انتخاب شود. رنگ های پاستیلی شاد نیز از رنگ های مناسب برای این افراد است. لباس های مدل دار و طرح های شلوغ نیز از گزینه های مناسب برای اینگونه افراد محسوب می‌شود. تونیک یا بلوز با یقه های پهن اندام خانم های لاغر را توپرتر نشان می‌دهد. افراد لاغر بایستی از پوشیدن لباس های جذب یا بسیار گشاد خودداری کنند.

بهترین سایز لباس برای افراد لاغر سایزی است که در آن احساس راحتی داشته باشید؛ همچنین اندازه لباس کاملا با سایز بدنتان تناسب داشته باشد. افراد لاغر می‌توانند با ایجاد کردن خطای دید و پوشیدن لباس هایی با خط های افقی خوش استایل تر باشند. شومیزها و بلوزهایی که دکمه های بزرگ و طرحدار دارند می‌توانند حجم بدن را بیشتر نشان دهند. یکی از پارچه های مناسب برای دوخت لباس افراد لاغر، جنس های ساتن براق است. پارچه های ساتن با توجه به نوع آن کاربردهای خانگی و یا مجلسی دارند. های ساتن نیز می‌توانند جز گزینه های مناسب برای خانم های لاغر باشند.