اخبار کسب و کارعمومی

گردنبند برا ی یقه بسته

لباس های یقه هفت توجه ها را به سمت قفسه سینه جلب می کنند، پس گردنبند شما هم باید همین کار را انجام دهد. یا پلاک گردنبند برای این یقه ها بهتر است زاویه دار و با فرم v هماهنگ باشد. هر چه قدر زاویه و فرم هفت باز تر باشد پلاک هم باید بزرگ تر باشد. گردنبند های منحنی شکل برای این یقه ها مناسب نیستند.  طول مناسب را بر اساس محل قفسه ی سینه ی خود انتخاب کنید و در نظر بگیرید که زنجیر های بسیار بلند توجه ها را از قسمت بالایی تنه، منحرف می کند.

گردنبند برا ی یقه بسته

لباس یقه دکلته (صاف)

چوکرها انتخاب بسیار مناسبی هستند و توجه را به جای شکم به سمت گردن شما منعطف می کنند. پلاک ها و آویزهای کوتاه تر نگاه را به سمت گردن و استخوان ترقوه جلب می کنند و همچنین گردن شما را زیباتر جلوه می دهد. اگر می خواهید به جای گردن روی شانه هایتان تأکید کنید از گردنبند هایی با طول پرنسس استفاده کنید تا نگاه ها را به سمت شانه ی شما بکشاند.

لباس های یقه بسته

بسیاری از افراد معتقدند که استفاده از گردنبند برای این لباس ها انتخاب مناسبی نیست. اگر شما هم جز این دسته افراد هستید می توانید به جای گردنبند از گوشواره استفاده کنید.

در غیر این استفاده از چوکر و یا گردنبند رولباسی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

لباسهای یقه کج

گردنبندهای چسبان چوکر یا گردنبندهای بلند برای لباس های یقه کج کاملا مناسب است. گردنبند شما هرچه متقارن تر باشد، تقارن را به لباس تان باز می گرداند.

لباس های یقه خشتی (مربعی)

گردنبند های زاویه دار بهترین انتخاب برای لباس های یقه خشتی است. البته استفاده از پلاکی که دقیقا فرم مربع دارد کمی  بدون خلاقیت به نظر می رسد.

طول آن به طول یقه ی لباس بستگی دارد. اگر پلاک دقیقاً روی خط یقه قرار بگیرد ممکن است ظاهر شما آشفته به نظر بیاید.

لباس یقه دکلته (قلبی)

یقه ی قلبی شکل گردن، شانه و قفسه ی سینه ی شما را به نمایش می گذارد بنابراین باید انتخابی کنید که روی جلوه ی این قسمت ها تأکید داشته باشد.

گردنبند هایی که پلاک بزرگی دارند فضای خالی بالا تنه را با شکوه و پرجلوه می سازند اما دقت داشته باشید که با انتخاب یک پلاک بسیار درشت تعادل ظاهری خود را بر هم نزنید. پلاک های منحنی با گوشه ها و زاویه های نرم به جای زاویه های تند و تیز با منحنی های یقه ی این نوع لباس تعادل ایجاد می کنند.

حتما باید طول را هم در نظر بگیرید. پیشنهاد ما استفاده از چوکر ها یا گردنبند های سایز پرنسس است که توجه ها را به سمت قفسه ی سینه جلب می کنند.

لباس های یقه اسکی

برای این مدل یقه ها استفاده از چوکر انتخاب اشتباهی است. هیچ کسی حتی متوجه حضور آن زیر یقه ی لباس شما نمی شود. گردنبند های با طول متوسط تا بلند، گزینه های مناسبی هستند و در مورد این یقه، پیشنهاد ما به شما گردنبند با سایز اپرا است. یقه اسکی توجه ها را از گردن شما منحرف می سازد پس با خیال راحت از هر آویزی که مطابق با سلیقه ی شخصی تان است استفاده کنید.

یقه گرد و انتخاب های بی شبا ما همراه باشید با گردنبند مناسب برای انواع یقه لباس. مطمئنا همه شما برای حضور در هر محیطی سعی می کنید لباسی متناسب با آن محیط را انتخاب نمایید و با استفاده از اکسسوری ها تیپ خود را کامل تر کنید. با یک گردنبند مناسب می تواند ظاهر شما را بسیار لوکس جلوه دهد. ست بودن لباس ها با زیورآلاتی که همراه با آن ها می پوشید، یکی از نکات مهم برای داشتن استایلی زیبا است. از آن جا که گردنبند یکی از زیورآلاتی به شمار می رود که در بین خانم ها محبوبیت زیادی دارد، برای استفاده از این اکسسوریزنانه باید بتوانید آن را با توجه به یقه لباس خود انتخاب نمایید.

لباس ها در مدل های مختلف دارای یقه های گوناگونی هستند. برای این که زیبایی لباس شما و گردنبندتان به خوبی به چشم آید، بسیار مهم است که گردنبند انتخابی با مدل یقه شما تناسب داشته باشد. در ادامه این مطلب برای این که بدانید کدام گردنبند را همراه با چه نوع یقه ای استفاده کنید، انواع یقه لباس و گردنبند مناسب برای آن را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

گردنبند متناسب با یقه های گرد

گردنبند از مهمترین انواع است. در یکی از مدل های یقه که شاید تا کنون لباس های زیادی با این مدل خریداری کرده باشید، یقه گرد است. مناسب ترین گردنبند برای این نوع یقه گردنبندهای گرد هستند. اما به طور کلی لباس های یقه گرد در دو نوع یقه گرد باز و یقه گرد بسته وجود دارند. با توجه به این که لباس شما دارای کدام نوع یقه گرد است، گردنبند نقره مناسب آن هم متفاوت خواهد بود.

انواع دیگری از مدلهای گردنبند نقره  هستند که کوتاه بوده و به طور کامل دور گردن قرار می‌گیرند. این نوع از محصولات به چوکر معروف هستند. ممکن است از جنس پارچه باشند و یا زنجیری از فلزات گرانبها همچون نقره و یا حتی چرم. همچنین برخی از آنها دارای یک آویز ظریف و کوچک، عموما از جنس طلا و نقره هستند و برخی دیگر هم بدون آویز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سبک از محصولات عموما مورد استفاده قشر جوان بوده و برای استایل‌های امروزی، مدرن و یا اسپرت استفاده می‌شوند. این محصولات در دهه 1920 محبوبیت پیدا کردند و در سال های اخیر دوباره به روی مد بازگشتند.

گردنبندی که برای یقه گرد بسته انتخاب می کنید، بهتر است یک زنجیر بلند تر داشته باشد و روی لباس شما نمایان شود. اما گردنبند مناسب برای یقه گرد باز این گونه نیست و زنجیر آن باید به حدی کوتاه باشد که به لبه یقه نرسد. به طور کلی با این مدل یقه گردنبند شما بیشتر دیده می شود و می توانید از گردنبندهای پر زرق و برق استفاده کنید.

گردنبند متناسب با یقه دکلته

گاهی خانم ها از لباس هایی با یقه دکلته در مهمانی ها و مراسمات مختلف استفاده می کنند و برای زیبایی بیشتر آن به دنبال گردنبندی هستند تا با لباس خود ست کنند. این اکسسوری زنانه باید طوری انتخاب شود که تناسب لازم را با این نوع یقه داشته باشد. چوکر یکی از گزینه های عالی برای چنین یقه هایی محسوب می شود. این نوع گردنبند بسیار شیک است و می تواند استایلی بسیار جذاب به شما بدهد. چوکر انتخابی شما می تواند با طرح های مختلف و نگین گردنبند کار شده باشد.

اما علاوه بر چوکر گردنبندهای کوتاه هم برای یقه دکلته انتخابی مناسب به شمار می روند. در صورتی که دوست داشته باشید می توانید از گردنبندی با زنجیر کوتاه و ظریف برای این مدل یقه استفاده کنید.

گردنبند های متناسب با یقه هفت

یقه هفت از آن دسته مدل هایی است که می توان انواع مختلفی از گردنبندها را برای آن انتخاب کرد. در واقع گردنبندهایی که برای این مدل یقه استفاده می کنید، بهتر است که مانند یقه به صورت 7 باشند. این گردنبند باید به یقه برخورد نکند و از آن خارج نشود. گردنبندهایی که برای این مدل انتخاب می شوند، باید دقیقا وسط یقه قرار گیرند. گردنبند زنانه بلند یا با اندازه بزرگ اصلا برای چنین یقه ای پیشنهاد نمی شود.

گردنبندهایی با آویز زیبا و زنجیر ظریف به خوبی با مدل یقه هفت هماهنگی ایجاد می کنند و می توانند استایلی فوق العاده زیبا برای شما داشته باشند. علاوه بر این برخی دیگر از گردنبندها که چند لایه هستند، زیبایی خاصی را همراه با این مدل یقه خواهند داشت. برای انتخاب این اکسسوری زنانه چند لایه بهتر است که زنجیرهای کوتاه را مد نظر داشته باشید.

برای پاسخ به این سوال که سنگ فیروزه اصل را چگونه بشناسیم؟ باید بدانیم که انگشتر با نگین فیروزه نوع رگه دار آن امروزه انواع با کیفیت هست و بطور بسیار محدودی در بازار عرضه می گردد. اگر چه نوعی از آن به عنوان رنگ ثابت در بازار نیز موجود می باشد که با مواد پلیمری ترکیب شده اند. این نوع از نگین ها به علت تولید مصنوعی تغییر رنگ نمی دهند و در هر اندازه ای در بازار وجود دارند.