حوادث

پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده

پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده

آفتاب نیوز:

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از بعدازظهر روز دوشنبه (23 اسفند) بارش باران و افزایش نسبی دما گزارش شده است.

بر اساس نقشه پیش‌بینی و تحلیل الگوهای سمپوتیک، وضعیت جوی استان تهران در پنج روز آینده نسبتاً آرام، نیمه ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد و از بعدازظهر امروز (۲۱ اسفند) تا دوشنبه پیش‌بینی می‌شود. بعدازظهر (23 اسفند)) با افزایش نسبی آلاینده ها در مناطق پرتردد شهری پیش بینی می شود.

از بعدازظهر دوشنبه تا سه شنبه (24 آبان) در برخی ساعات افزایش ابر و در برخی نقاط به ویژه در نواحی مرتفع و نواحی غربی این استان احتمال بارش بیشتر می شود. همچنین افزایش نسبی دما در این مدت پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۲ اسفند) نیمه ابری، با افزایش تدریجی ابری، کمینه دما ۳ و بیشینه ۱۱ درجه سانتی گراد و روز دوشنبه (اسفند) پیش بینی می شود. 14) خواهد بود. در بعدازظهر نیمه ابری همراه با بارش محلی با حداقل دمای 3 درجه سانتیگراد و حداکثر دمای 12 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.