استان ها

اقدامات ارزنده هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳ قابل تقدیر است

اقدامات ارزنده هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳ قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در نشست با مدیرعامل و شورای معاونین مجموعه هلال احمر استان در محل سالن جلسات این سازمان ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن هفته گرامیداشت هلال احمر گفت: از تمامی امدادگران، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بواسطه اقدامات و خدمات رسانی بسیار مطلوب و ارزنده در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: استان سمنان بواسطه قرارگرفتن در مسیر اصلی کریدور شرق به غرب ، سالانه میزبان بالغ بر ۲۰ میلیون مسافر و زائر در راه های مواصلاتی است که شما امدادگران و نجاتگران با کمترین امکانات بهترین و بیشترین خدمات را ارائه داشتید.

هاشمی افزود: اقدامات در حوزه پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر و همچنین برنامه ها و سیاست های کلان استان با مدیریت مطلوب و مجموعه جمعیت هلال احمر استان به خوبی در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: خدمت رسانی، افزایش امید، اعتماد آفرینی و مراقب از جان مردم وظیفه همگان بخصوص شما امدادگران و نجاتگران است، حضور بموقع شما در سوانح و حوادث، برای آسیب دیدگان و مصدومان تسکین دهنده و آرامش بخش است.

استاندار سمنان بیان داشت: توجه به زیرساخت ها، امکانات اولیه پایگاه های امداد و نجات، ارائه آموزش های امدادی و کمک های اولیه ویژه تمامی مردم بخصوص روستائیان، بهره گیری از اعتبارات سفر دور دوم رئیس جمهور برای تکمیل و تجهیز امکانات مجموعه هلال احمر از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار داشته باشد.

هاشمی تصریح کرد: مردم استان سمنان برای استقبال از آیت الله دکتر رئیسی، ریاست جمهور در دور دوم سفر به استان با حضور پرشور و حماسی خود سنگ تمام گذاشتند و سفر به بهترین شکل ممکن برگزار شد که به واقع این مهم تبدیل به یک سرمایه اجتماعی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: شما به عنوان افراد دغدغه مند می توانید دستاوردهای بدست آمده توسط دولت سیزدهم را برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در راستای ناامید سازی مردم، ویژه جامعه هدف خود تبیین و بازنشر دهید.

استاندار سمنان در پایان گفت: دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان بواسطه پیگیری ها و تخصیص و هزینه کرد مطلوب مصوبات و اعتبارات در دور اول سفر توسط تمامی مسئولان دست اندرکار امر، با رشد بسیار مطلوب و چشمگیری همراه بود که در راستای برطرف نمودن کمبود های موجود در حوزه هایی که دغدغه مندی وجود دارد، هزینه خواهد شد.

۴۶