اخبار کسب و کارعمومی

هوش چین کودک

همانطور که فعالیت بدنی باعث تقویت عضلات می شود فعالیت ذهنی نیز منجر به تقویت مغز خواهد شد. بازی فکری هوش چین اماکن یک بازی آموزشی مهیج است که علاوه بر کمک به رشد ذهن و هوش کودک باعث بالا بردن شناخت او نسبت به محیط اطرافش می شود.این بازی متشکل از 12 قطعه تصویر اصلی و 48 قطعه تصویری مرتبط است. همچنین صفحه بازی به شکل ماهی یا لاکپشت بوده و دارای 5 تشتک توخالی می باشد.هربار یکی از تصاویر اصلی را در تشتک موجود در دایره ی مرکزی قرار داده و از کودک بخواهید تصاویر مرتبط با آن را پیدا کند. پیش از خرید اطلاعات تکمیلی لباس زنبوری در خصوص سایز بندی را مورد بررسی قرار دهید.

هوش چین کودک

می توانید برای بالا بردن اطلاعات عمومی کودک در هنگام گذاشتن تشتک اطلاعاتی در مورد آن مکان خاص به او داده و تا جایی که سن و حوصله کودک اجازه می دهد در این مورد به او آموزش دهید.

با انجام این بازی کودک با مکان های مختلف و نام آن ها آشنا شده و علاوه بر این با نام قرارگیری اجسام مانند کنار اسباب بازی، در آغوش من و … نیز آشنا خواهد شد.

اسباب بازی فکری هوش چین اماکن باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و تقویت دقت و تمرکز می شود. همچنین منجر به ایجاد هماهنگی بین چشم و دست خواهد شد. این بازی فکری به دلیل تأثیرات بر روی ذهن و تئوری هوش های 9گانه گاردنر منجر به ارتقای هوش فضایی-تصویری و هوش میان فردی خواهد شد.

اگر به دنبال یک اسباب بازی سرگرم کننده هستید که در عین سرگرمی به بالا رفتن علم و آگاهی و رشد هوش و ذهن کودکتان کمک کند بازی فکری هوش چین اماکن بهترین انتخاب خواهد بود. این بازی همچنین منجر به تقویت مهارت های قدرت تطبیق، یادگیری، سرعت عمل و تشخیص تشابه و تفاوت می شود.

محتویات جعبه بازی فکری هوش چین اماکن

  •   1 عدد صفحه پایه
  •   12 عدد قطعه تصویری اصلی
  •   48 عدد قطعه تصویری مرتبط
  •   دفترچه ی راهنمای بازی

نحوه ی بازی فکری هوش چین اماکن:

این بازی آموزشی متشکل از صفحه ای پلاستیکی به شکل لاکپشت یا ماهی و 60 تشتک پلاستیکی دایره ای شکل می باشد. بر روی صفحه پنج جای خالی وجود داشته و روی تشتک ها نیز تصاویر مربوط به اماکن مختلف وجود دارد. تصویر موجود در تشتک ها به یکی از مکان های شهربازی، مسجد، مزرعه، فرودگاه و … مربوط است. برای انجام بازی باید یکی از تصاویر اصلی را روی تشتک اصلی قرار داده و از کودک بخواهید که 4 تصویر مرتبط با آن را پیدا کند. لباس روباه قرمز حس یک ابر قهرمان واقعی را به کودک القا خواهد کرد. در واقع مرزهای قوه تخیل کودک را تغییر خواهد داد.

اگر سن کودکتان بالاتر است می توانید از خود او بخواهید که تصویر اصلی را سرجایش قرار دهد. این تصاویر که تحت عنوان تصاویر مرتبط در جعبه ی بازی وجود دارند باید در جاهای خالی قرار داده شوند. در دفترچه ی راهنمای بازی توضیحات کاملی در مورد نحوه ی بازی و اینکه بهتر است کدام تصویر اول قرار داده شود وجود دارد. بازی فکری هوش چین اماکن را می توان به صورت گروهی و با روش های ابداعی نیز انجام داد. همچنین با تعیین جایزه و انجام نوبتی بازی می توان فضای بازی را مهیج تر نمود.

معرفی بازی فکری زاغک مدل هوش چین مجموعه ای دو تکه

از میان پازل ها آن ها که شکل های ساده تری دارند یا با تعداد قطعات کمتری ساخته می شوند برای سنین پایین مناسب ترند. پازل هوش چین دو تکه از آن دست پازل هایی است که در آن کودک با پیدا کردن دو تکه از یک تصویر می تواند شکل مورد نظرش را تکمیل کند.
کار کردن با این هوش چین برای کودکان سه تا پنج سال مناسب است و به کودک کمک می کند تا بتواند یک شکل کلی را به صورت دو قطعه ای ببنید و بداند که هر کل از چند جزء تشکیل شده است. افزایش هوش تصویری یکی از اهداف پازل هوش چین مجموعه ای دو تکه است.

این محصول شامل یک صفحه پایه ، 4 کارت تصویری و 120 قطعه تصویری است. تصاویر متشکل از حیوانات و میوه هاست. بازی با این محصول میوه ها و حیوانات را به کودک معرفی می کند و باعث ایجاد ارتباط بهتر کودک با طبیعت و جانوران می شود. کودک باید با نگاه کردن به کارت های تصاویر هر دو قسمت از یک حیوان یا میوه را پیدا کند و آن را کنار هم روی صفحه پایه قرار دهد.
پازل جورچین دو تکه با هدف آشنایی میوه ها و حیوانات و علاقه مند کردن کودک به طبیعت و تقویت هوش طبیعت گرا طراحی شده و بسیار سرگرم کننده و پر طرفدار است.
قطعات این محصول از مواد با کیفیت و غیر سمی ساخته شده است. و قدرت تطبیق و تشخیص تفاوت و شباهت را در کودکان بالا می برد.

مشخصات بازی آموزشی هوش چین یک تکه

  1. نام بازی: بازی آموزشی هوش چین یک تکه
  2. رده سنی: خردسال و کودک زیر سه سال
  3. مهارت: افزایش قدرت حل مسئله، افزایش مهارت دقت و تمرکز، هماهنگی چشم و دست، آموزش زبان انگلیسی، آموزش طیف گسترده ای از مفاهیم و لغات جدید، افزایش مهارت های یادگیری کودکان، زبان آموزی، پرورش دقت و سرعت عمل افزایش، قدرت تشخیص تشابه و تفاوت
  4. تعداد بازیکن: تک نفره
  • از نوع بازی های آموزشی و پازل می باشد.

این مجموعه با هدف آشنایی کودکان با حیوانات و میوه‌ها افزایش هوش طبیعت گرا و کنجکاو کردن کودکان نسبت به محیط اطراف خود طراحی شده است. این بازی شامل یک صفحه پلاستیکی با ۱۵ حفره، دو کارت تصویری دو رو از حیوانات اهلی، حیوانات وحشی و میوه‌ها و مهره های مصور و ۶۰ تشتک مصور متناظر با تصاویر روی کارت‌هاست. هر بار یکی از کارت‌ها را داخل صفحه‌ی پلاستیکی قرار داده از کودک می‌خواهیم صفحه را با تشتک‌های مشابه تصاویر پر کند. از آنجا که نام حیوانات و میوه‌ها به دو زبان نوشته شده است، می‌توان از این بازی برای آموزش زبان هم استفاده کرد. یادگیری رابطه و تناظر بین مفاهیم مختلف از نتایج دیگر این بازی است.

خرید بازی آموزشی هوش چین یک تکه

با انتخاب این کالا و اضافه شدن آن به سبد خرید می توانید نسبت به خرید این بازی اقدام نمایید.در مراحل خرید عضویت در سایت توتوتین اجباری نیست و شما می توانید با عبور از عضویت تنها کالای مورد نظر خود را تهیه نمایید. ارسال این کالا در کلیه شهرستان ها با پست و یا تیپاکس است. فروشگاه توتوتین علاوه بر داشتن اینماد دو ستاره دارای دو درگاه پرداخت مستقیم بانک ملت و صادرات است.فاکتور کالای خریداری شده به نام شخص خریدار صادر شده و در هنگام تحویل کارت شناسایی خریدار کنترل خواهد شد.

**برای اطلاع از نحوه پرداخت لباس‌های آنا و السا در محل لطفا با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.