حوادث

پاسخ به جنایات اسرائیل عیار و توان نظامی ما را به رخ مستکبران عالم کشید

پاسخ به جنایات اسرائیل عیار و توان نظامی ما را به رخ مستکبران عالم کشید

سازمان نظامی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی و حمایت همه جانبه خود را اعلام کرد.

به گزارش تیتر نیوز، پس از حمله سپاه پاسداران به مناطق اشغالی، سازمان نظامی جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از این اقدام اعلام کرد و با صدور پیامی به امضای حجت الاسلام عدنانی رئیس این سازمان قدردانی کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

“به نام خدا

همانا خداوند کسانی را که در صراط مستقیم می جنگند، چنانکه در سوره مبارکه ثبت شده اند، دوست دارد.

خداوند کسانی را که در راه او مانند ساختمانی آهنین می جنگند دوست دارد!

پاسخ قاطع به جنایات بی شرمانه رژیم صهیونیستی در نسل کشی مردم مظلوم غزه و کشتار کودکان صهیونیست بر خلاف قوانین بین المللی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق نقض آشکار است. شهادت رزمندگان دلاور ما خواسته واقعی همه ملت ایران اسلامی و مجازات رژیم غاصب صهیونیستی است که در راهپیمایی روز جهانی قدس این خواسته را با شور بیان کردند. با توجه به تعهد خالصانه ای که رزمندگان دلیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان مقتضی و سخت کوشی انجام دادند.

پاسخی مشمئز کننده که نشان از قدرت مقدس و نظامی و قدرت دفاعی مجاهدان ما در برابر مستکبران جهان دارد، حمله ای چند جانبه و پیچیده مستکبران کشورمان با ترکیب صدها پهپاد و موشک. قدرتی که مایه امید و شادی دوستان و آزادگان ماست، این دنیا شده و وحشت دشمنان را با خود آورده است.

امروز رزمندگان ما که فرزندان دلاورمردان 18 سال دفاع مقدس هستند در این انتقام آموزنده یک بار دیگر سربلندی و عزت ملت قهرمان ایران اسلامی را در سراسر جهان بالا بردند. اقدامی به موقع که قهرمانی برای مردم مظلوم و قدرتمند فلسطین و غزه، مایه امید و وسیله عزم، اراده و انگیزه مقدس مقاومت برای شکست رویاهای دشمن صهیونیستی است. ادامه جنایات هولناک و وحشیانه و نسل کشی، محاصره های غیرانسانی، گرسنگی و قحطی منجر به پایان ثبات و تسلیم نوار غزه شد.

سازمان نظامي و سياسي جمهوري اسلامي ايران در كنار ملت قهرمان ايران اسلامي و تمامي آزاديخواهان جهان قدردان مجاهدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بوده و ضمن احترام قاطعانه و همه جانبه از اين حاكميت باشكوه حمايت مي كند وی خطاب به شهدای والامقام شامخ تصریح کرد: شهدای بزرگوار جان خود را در این راه مقدس نثار کردند و معتقدیم به برکت خون این شهدا سقوط صهیونیست ها تسریع شده است. رژیم و ما راه شهدای عزیزمان را تا نابودی ادامه می دهیم، لحظه ای از شر این غده سرطانی خلاص نمی شویم.

و سلام علیکم من پیرو خدا هستم.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.