حوادث

 کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

 کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

تیتر نیوز/ سیمنان فرمانده انتظامی این استان در سال 1403 از اجرای اولین طرح در سطح کشور برای مبارزه با قاچاق کالا خبر داد که نظارت و بازرسی از انبارها و انبارها را در اولویت قرار داد و گفت: در این طرح چه چیزی بیشتر است؟ 73 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد. .

سردار جلیل موافق شامگاه هشتم اردیبهشت ماه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با استفاده از بهترین ظرفیت های اطلاع رسانی و نظارتی ظرف مدت 72 ساعت از اجرای طرح اعلام شده در استان سیمنان بانک اطلاعاتی کشفیات و ارتباطات پلیس آگاهی، اقدامات عملیاتی همه جانبه خود را برای نظارت و بازرسی از انبارها و انبارها برای مقابله با پدیده قاچاق در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: ماموران با تیمی از کارشناسان اداره دادرسی، تعزیرات و بازرگانی برای اطمینان از صحت گزارش های دریافتی و کنترل دقیق مناطق تحت نظر وارد عمل شدند.

این افسر ارشد پلیس آگاهی تصریح کرد: ماموران در جریان تحقیقات به اکتشافات مهمی در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه، تجهیزات صنعتی، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت، لوازم یدکی خودرو و غیره دست یافتند. میلیون ریال

سردار معارفی تصریح کرد: در این رابطه 9 نفر دستگیر و چهار دستگاه موتورسیکلت نیز کشف شد که پس از رسیدگی به پرونده به مراجع قضایی و قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی این استان تصریح کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های کاری این فرماندهی است و از شهروندان خواست برای هرگونه اطلاع از قاچاق مواد مخدر با شماره فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.