اخبار کسب و کارعمومی

راکت بازرسی بدنی چگونه کار میکند؟

راکت های بازرسی فلزیاب بیشتر در فرودگاه ها، شرکت‌ها، دادگاه ها، مراکز خرید، زندان‌ها و مراکز نظامی و امنیتی استفاده می‌شوند. فلزیاب‌های دستی، که به آن راکت بازرسی بدنی نیز گفته می‌شود، به صورت فلزیاب‌ عبوری استفاده می‌شوند.

راکت بازرسی بدنی چگونه کار میکند؟

این دستگاه ها از میدان الکترومغناطیسی برای تشخیص اجسام فلزی داخل لباس افراد استفاده می کنند. فلزیاب های دستی از دو قسمت تشکیل شده اند، یک سیم پیچ فرستنده که میدان الکترومغناطیسی را ایجاد می کند و یک سیم پیچ گیرنده که الکترومغناطیس را مشاهده می کند. یک میدان الکترومغناطیسی در اطراف سیم پیچ فرستنده ایجاد می شود که حدود 20 سانتی متر از فلزیاب دستی فاصله دارد. هنگامی که فلزیاب بدن یک سوژه را جستجو می کند، اگر جسم فلزی پنهان در میدان الکترومغناطیسی تولید شده بیفتد، هشداری را برای اپراتور ایجاد می کند.

راکت های بازرسی از چندین نشانگر هشدار شامل LED های بصری، آلارم های قابل انتخاب و لرزش استفاده می‌کنند. راکت های دستی سبک وزن بوده و از یک باتری استاندارد 9 ولتی برای عملکرد مداوم و طولانی مدت استفاده می کنند.

این دستگاهها در بازرسی بدنی کنکور هم کاربرد دارند و برای پیدا کردن موبایل استفاده می‌شوند.

اسکن افراد با فلزیاب های دستی

راکت های بازرسی بدنی بسیار مقرون به صرفه هستند، بنابراین استفاده از آنها در مکان های مختلف برای بهبود امنیت افزایش یافته است. فرودگاه‌ها، پایانه‌های مرزی، ادارات دولتی، مراکز امنیتی، شرکت‌های تولیدی و خصوصی، صنایع مختلف، رویدادهای مهم و استادیوم های ورزشی از راکت بازرسی فلزیاب برای بهبود امنیت خود استفاده می کنند. فلزیاب های دستی با کیفیت بالا چاقوها و سلاح های کوچک، مواد مخدر پیچیده شده در فویل و سایر اشیاء فلزی پنهان شده را نشان می دهند. بنابراین برای استفاده از این دستگاهها سعی کنید همیشه بهترین راکت بازرسی بدنی را انتخاب کنید.

درک این نکته مهم است که فلزیاب های دستی ردیاب های حرکتی هستند، به این معنی که در صورت ثابت نگه داشتن ردیاب، زنگ هشدار فعال نمی شود. نگهبان باید اسکنر را در سراسر بدن حرکت دهد تا هر گونه اجسام فلزی شناسایی شود. این حرکت میدان الکترومغناطیسی است که اجسام فلزی پنهان را القا می کند. بنابراین اگر دستگاه ثابت نگه داشته شود، اجسام فلزی پنهان در فلزیاب آشکار نمی شوند.

به یاد داشته باشید که بررسی افراد با فلزیاب برای وجود سلاح با استفاده از فلزیاب دستی نیازی به تماس بدنی ندارد. نگهبان از فلزیاب با عبور از بیرون لباس افراد، نزدیک به بدن او، بدون دست زدن به آنها استفاده می کند.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.