ورزشی

سرای نوآوری فرش ماشینی مرجع تخصصی پژوهش‌های علمی

دیاری بیدگلی مطرح کرد؛

سرای نوآوری فرش ماشینی مرجع تخصصی پژوهش‌های علمی

رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تأکید کرد که سرای نوآوری فرش ماشینی این دانشگاه مرجع تخصصی پژوهش‌های علمی، صنعتی، کاربردی در حوزه صنعت فرش ماشینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، منصور دیاری بیدگلی رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در هشتمین همایش ملی صنعت فرش ماشینی کشور که به میزبانی این دانشگاه برگزار شد، گفت: اگر دنبال جهش تولید هستیم باید قبول کنیم این مهم بدون مشارکت و عزم همگانی بین مردم و مسئولان محقق نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در همایش هشتم با حضور انبوه تولیدکنندگان و فعالان عرصه تولید صنعت مهم فرش بر همگرایی و لزوم وفاق و وحدت رویه تأکید شد.

سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد کاشان مرجع تخصصی پژوهش‌های علمی

رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان متذکر شد: سرای نوآوری فرش ماشینی این دانشگاه مرجع تخصصی پژوهش‌های علمی، صنعتی، کاربردی، دوره‌های آموزشی تخصصی و خدمات آزمایشگاهی در حوزه صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته است.

دیاری بیدگلی متذکر شد: سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده و وجود بیش از ۹۰۰ واحد صنعتی فرش ماشینی موجب شده تا منطقه کاشان و آران و بیدگل تبدیل به قطب فرش ماشینی کشور شود.

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.