اخبار کسب و کاراقتصادی

معرفی انواع ایردراپ در ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین ابداعات بشریت در طول چندین سال گذشته است که تغییرات و تحولات عظیمی را در حوزه علم اقتصاد و سیستم مالی ایجاد کرده است. این فناوری توانسته با بسط و گسترش مفاهیم متعدد و مختلف و کاربردی، در تمامی مولفه‌های امور مالی نفوذ نماید و کاربران را تشویق کند تا با استفاده از این مفاهیم، به درآمدهای اضافی و یا پاداش‌های متفاوت  دسترسی داشته باشند.

در این زمینه، یکی از مفاهیمی که به کاربران ارزهای دیجیتال کمک می‌کند تا درک درستی از این فناوری داشته باشند و فرصت‌های شگفت‌انگیز و متحیرانه‌ای را برای کسب سود در اختیار آنها قرار می‌دهد، مفهوم ایردراپ است.

در این قسمت از مقاله قصد داریم به منظور آشنایی بیشتر شما کاربران با مفهوم ایردراپ به معرفی آن بپردازیم و بدانیم ایردراپ چیست

معرفی انواع ایردراپ در ارزهای دیجیتال

ایردراپ چیست؟

مفهوم ایردراپ را می‌توان مشابه هدیه ناغافل و ناگهانی دانست که به در خانه شما ارسال می‌گردد. این هدیه غافلگیر کننده در صنعت ارزهای دیجیتال، از جنس ارزهای دیجیتال می‌باشد که  توسط تیم‌های توسعه‌دهنده پروژه‌های رمز ارزی مختلف به کاربران اعطا می‌گردد و به آدرس‌های کیف پول آنها ارسال می‌شود. بدین صورت که برخی از توسعه‌دهندگان ارزهای دیجیتال سعی می‌کنند قبل از راه‌اندازی رسمی، با استفاده تبلیغاتی از این مفهوم، حول محور محصولات خود یک شور و اشتیاق مضاعف را ایجاد کنند و کاربران را تهیج بنمایند که در محصول آنها سرمایه‌گذاری کنند. این امر سبب می‌شود  تا در صورت صداقت و تعهد کامل آن‌ها در انتقال توکن‌ها به کاربران، اعتماد عمومی حول محور آن محصول افزایش پیدا بکند و افراد بیشتری مشتاق فعالیت در محصول مورد نظر باشند.

اکنون که با مفهوم ایردراپ آشنا شدیم، در این قسمت از مقاله قصد داریم به منظور آشنایی بیشتر شما کاربران با این پدیده، به معرفی انواع ایردراپ‌های مختلف بپردازیم و به طور کاملا جامع و دقیق، ایردراپ‌ها را از این منظر مورد بررسی قرار دهیم.

انواع مختلف ایردراپ‌ها

از آنجایی که درک انواع ایردراپ‌های مختلف، می‌تواند نقش بسیار حائز اهمیتی در انتخاب یک ایردراپ داشته باشد و کمک شایانی را در این زمینه به ما بکند، پسندیده است که برای آشنایی با انواع مختلف ایردراپ در این قسمت از مقاله، همراه ما باشید.

مورد اول: ایردراپ‌های استاندارد

در این نوع از ایردراپ افرادی که علاقه‌مند به دریافت آن هستند می‌توانند با ارائه آدرس کیف پول خود، در این فرایند ثبت‌نام کرده و تعداد معینی از توکن‌ها را به عنوان ایردراپ دریافت کنند.

مورد دوم: ایردراپ‌های هولدر

معیار دریافت این نوع از ایردراپ‌ها بر اساس این است که چه مقدار از یک ارز دیجیتال خاص نگهداری می‌شود. این نوع از ایردراپ به واسطه ویژگی که دارد، باعث می‌شود تا کاربران وفادار یک پروژه، انگیزه بیشتری برای هولد کردن ارز دیجیتال یا نگهداری رمز ارزهای خودشان داشته باشند.

مورد سوم: ایردراپ‌های انحصاری

ایردراپ‌های انحصاری از آن دسته از ایردراپ‌هایی هستند که فقط به یک گروه خاصی از افراد تعلق می‌گیرند. در این بخش می‌توان صرافی یونی سواپ را به عنوان مثال ذکر کرد که پس از راه‌اندازی توکن بومی خود، یعنی یونی اقدام به ایردراپ 400 واحد از این توکن‌ها به آدرس کیف پول‌هایی کردند که تا قبل از سپتامبر 2020 در این صرافی غیرمتمرکز فعالیت داشتند.

مورد چهارم: ایردراپ‌های بَونتی

ایردراپ‌های بونتی، از آن دسته از ایردراپ‌هایی هستند که از کاربران می‌خواهند در جهت بسط و گسترش پروژه، مجموعه اقداماتی را انجام دهند تا به نوعی مستحق دریافت این نوع از ایردراپ باشند و بعد از انجام کارهایی مثل دنبال کردن حساب‌های پروژه در رسانه‌های اجتماعی و معرفی آن به سایر دوستان و آشنایان و … مقداری توکن را به عنوان پاداش یا جایزه دریافت کنند.

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم به توضیح مفهوم ایردراپ و انواع آن بپردازیم. نکاتی که در این مقاله بیان شد، رهنمودی بود تا بدانیم هر کدام از انواع ایردراپ‌ها، در ازای چه درخواست و یا اقدامی، به توزیع توکن‌ها بین کاربران می‌پردازند و باعث می‌شوند تا ما یک پاداش یا جایزه غیرمترقبه و ناگهانی را دریافت کنیم.

شما کاربران محترم می‌توانید برای بهره‌مندی از اطلاعات بیشتر در مورد ایردراپ‌ها، به سایت بلاک‌پست مراجعه کنید و با دسترسی آسان به تمامی مقالات و اخبار در این زمینه، بتوانید سرنوشت تمامی ایردراپ‌های جعلی و تقلبی را با چشمان خود نظاره کرده و قبل از رفتن به سمت دریافت یک ایردراپ، به خوبی درباره تیم توسعه‌دهنده آن پروژه ایردراپ دهنده و زیرساخت آن تحقیق کنید تا بتوانید از خطرات احتمالی در امان بمانید.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.