اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 55UP7550 سایز 55 اینچ، کیفیت تصویر 4K.

قیمت و جزئیات تلویزیون ال جی 55UP7550 سایز 55 اینچ

تلویزیون 55 اینچی LG 55UP7550

یکی از جذاب ترین و بلندترین مدل های ژاکت 2021 توسط شرکت LG Psychic فروخته شد تلویزیون ال جی 55UP7550 این مدل جریان محبوب ترین و این مدل محبوب ترین در بین مشتریان است. این سری از محصولات مارک LG نیز با نام کامل UP7550VPG شناخته می شود. در این قسمت نگاهی به ابعاد 55 این تلویزیون که به طور خلاصه 55UP7550 نام دارد می اندازیم و آن را برای آنها عزیزان توضیح می دهیم.

تلویزیون ال جی 55UP7550 به عنوان یکی از کم قیمت ترین تلویزیون های بازار طبقه بندی می شود ، اما با وجود قیمت پایین ، از قابلیت استفاده بالایی برخوردار است و رضایت کاربران زیادی را ارائه می دهد. تلویزیون 55 اینچی LG UP7550 Series از صفحه نمایش LED استفاده می کند و کیفیت تصویر خروجی 4K است که 4 برابر کیفیت تصویر بهتری را در مقایسه با تلویزیون Full HD ارائه می دهد.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

در مورد کیفیت صدای این تلویزیون می توان گفت که صدا را با راه حل مناسب به شنونده منتقل می کند و به همین دلیل از سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا استفاده می کنند. رابط کاربری این محصول از سیستم پردازش WebOs استفاده می کند که بیشترین محبوبیت را در برنامه های مختلف تلویزیونی دارد و ظاهر منحصر به فردی را برای مخاطبان خود فراهم می کند.

طراحی بسیار ظریف و نازک این تلویزیون باعث شده است که ارزش ساختار و دکوراسیون داخلی خانه را داشته باشد و ظاهر خانه را بیشتر کرده و در صورت نیاز به دیوار وصل شود. در حال حاضر ، به عنوان مثال ، از پورت USB و HDMI استفاده می شود ، که در صورت نیاز به اتصال فلش مموری و هارد دیسک های خارجی قابل استفاده است.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55UP7550

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 55UP7550

کیفیت تصویر یکی از مهمترین عواملی است که بر خرید تلویزیون از سوی مصرف کننده تأثیر بسزایی دارد. در واقع می توان گفت که هنگام خرید تلویزیون ، کاربر ابتدا به کیفیت تصویر خود نگاه می کند و در صورت رضایت به سراغ عوامل دیگری می رود. تلویزیون 55 اینچی LG UP7550 از صفحه نمایش LED استفاده می کند و کیفیت صفحه نمایش 4K است.

این تلویزیون دارای وضوح تصویر 2160 در 3840 پیکسل است که باعث می شود تراکم پیکسلی جزئیات شگفت انگیزی را در تصویر به شنونده بدهد. برای روشنایی این تلویزیون از فناوری LED مستقیم استفاده شده است. این مدل دارای فناوری Local Dimming نیست ، اما برای بهبود کنتراست تصویر از فناوری LG Local Contrast استفاده شده است که می تواند کنتراست صفحه نمایش و تصویر را از برخی جهات بهبود بخشد.

طراحی شده برای تابلوها تلویزیون ال جی 55UP7550 این یک نوع IPS است که می تواند زاویه دید رایگان را در اختیار کاربران قرار دهد به این معنا که برنامه در هر مکان و فاصله مربوط به تلویزیون در دسترس است ، بدون از دست دادن وضوح و کیفیت ، تصویر می تواند خروجی را روی صفحه مشاهده کند. این محصول از فناوری بهبود تصویر برای بهبود تصویر کلی و ارائه کیفیت بالا به کاربران خود استفاده کرده است.

فناوری HDR ، که از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند ، نیز برای افزایش فضای داخلی تصویر استفاده می شود. به عنوان مثال ، با استفاده از ویژگی های HLG پشتیبانی شده توسط این تلویزیون ، می توانید طیف رنگی نمایش داده شده در تلویزیون را به راحتی بهبود بخشید.

طراحی منحصر به فرد برای تلویزیون LG 55UP7550 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچی LG UP7550

تلویزیون ال جی 55UP7550 ضخامت کمی دارد ، بنابراین برای نصب روی دیوار مناسب ترین است و می توانید براکت ها را روی دیوار بگذارید و دکوراسیون خاصی به خانه خود ببخشید. همچنین به شما جوهر مورد نظر شما را می دهد. همچنین تلویزیون ال جی دارای یک پایه مرکزی است و می توانید تلویزیون را بدون هیچ سر و صدای اضافی روی میز بگذارید و از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید.

پردازنده تلویزیون 55 اینچی LG UP7550

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچی ال جی UP7550

یکی از مزایای استفاده از پردازنده مجزا جنبه های مختلف تلویزیون از جمله کیفیت صدا و تصویر و همچنین کنتراست تصویر و رنگ صفحه است. رنگ در تلویزیون کیفیت بالاتری نسبت به تلویزیون دارد بدون استفاده از فیلتر جداگانه بودن.

تلویزیون 55 اینچی LG UP7550 از پردازنده ای قدرتمند به نام a5 AI Processor 4K استفاده می کند که با استفاده از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی داخلی می تواند کیفیت را تا حد ممکن بهبود بخشد. یکی از فناوری هایی که برای بهبود فضای داخلی تصویر در این تلویزیون استفاده شده است ، 4K Upscaling نام دارد و عملکرد آن کاهش کیفیت تصویر دریافتی از منبع در صورت کم و نامطلوب بودن است.

با استفاده از این ویژگی ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقا یافته است و در نتیجه ، کاربران نگران کیفیت پایین تصویر نباشند و همیشه خروجی را با بالاترین استاندارد مشاهده خواهند کرد. از دیگر فناوری های جالب موجود در این تلویزیون AI Brightness Control نام دارد. این فناوری باعث می شود که نور محیط به طور خودکار قابل توجه باشد و نور ساطع شده از صفحه به طور خودکار با نور محیط تنظیم شود و لذت تماشای برنامه ای که کاربر به دنبال آن است را دوچندان کند.

تلویزیون ال جی LG7575 55 اینچ

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون LG UP7550 ، اندازه 55 اینچ

تلویزیون ال جی 55UP7550 دارای ویژگی های هوشمند زیادی برای کاربران خود است. این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است که دسترسی به آن از طریق منو بسیار آسان است. تلویزیون ال جی دارای 2 درگاه HDMI و یک درگاه USB 1 است. یکی از فناوری های موجود در این تلویزیون Sport Alert است ، جایی که دیگر نباید از فراموش کردن رویدادهای مهم ورزشی بترسید ، حتی اگر به جای دیگری نگاه کنید. رویدادهای مهم بازی را به صورت اعلان برای شما در تلویزیون نشان می دهد.

همچنین می توانید دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های هوشمند را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و فیلم ها یا برنامه های مورد علاقه خود را در صفحه بزرگتر مشاهده کنید.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 55UP7550

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 55UP7550

تلویزیون ال جی 55 اینچی سری UP7550 دارای سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی 20 وات است که صدایی با کیفیت و با کیفیت بالا را برای شنوندگان خود فراهم می کند. یکی از فناوری های موجود در این تلویزیون خروجی صدا با هم است. که می تواند صدا را پخش کند همچنین دارای Dolby Digital و Dolby Atmos است که کیفیت و صدای سینمایی را به شما می دهد.

همینطور تلویزیون ال جی 55UP7550 دارای ویژگی جذاب Bluetooth Surround Ready است که به شما امکان می دهد همزمان دو بلندگوی بلوتوث را به تلویزیون متصل کرده و صدا را تقویت کنید. همچنین دارای فناوری تنظیم صوتی AI است که صدا را با توجه به محیط تلویزیون تنظیم می کند. برای شما تنظیم کنید

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 55UP7550 سایز 55 اینچ، کیفیت تصویر 4K.