اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 55AU8000 سایز 55 اینچ کیفیت تصویر 4K

توضیحات چنگال Samsung 55AU8000 اندازه 55 سانتی متر هوشمند

تلویزیون سامسونگ 55AU8000

سامسونگ یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تلویزیون های هوشمند است. محصولات این شرکت از جمله پرطرفدارترین محصولاتی است که هر ساله در بازار عرضه می شود. سامسونگ زیبا ترین و همه کاره ترین تلویزیون ها را می سازد و بسیاری از ویژگی های پیشرفته و پیشرفته را در آنها قرار می دهد که باعث رضایت کاربران می شود. یکی از این مدلها تلویزیون سامسونگ 55AU8000 دیا

مدلی که در سال 2021 از مارک سامسونگ عرضه می شود AU8000 نام دارد ، در این قسمت ما به اندازه 55 اینچی صفحه تلویزیون می پردازیم که به طور خلاصه 55AU8000 نامیده می شود. صفحه تلویزیون 55AU8000 از فناوری شفاف استفاده می کند تا ببیند چگونه LED های معمولی می توانند تصاویر خیره کننده تری را نمایش دهند.

این تلویزیون از کیفیت صدای بسیار خوبی نیز برخوردار است که به همین دلیل از توان 20 وات در محصول استفاده کرده است. برای پردازش بهتر تصویر ، از پردازنده قدرتمند Crystal Processor 4K در این تلویزیون استفاده شده است که به بهبود هر چه بیشتر کیفیت تصویر کمک می کند. از فناوری Contrast Enhancer برای افزایش کنتراست تصویر نمایش داده شده بر روی صفحه این تلویزیون استفاده می شود.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

عمق تصویر را در اختیار کاربر قرار می دهد. نور پس زمینه این مدل با استفاده از فناوری Edge LED کنترل می شود. تلویزیون سامسونگ 55AU8000 از دستیارهای صوتی مانند Bixby پشتیبانی می کند. از پورت USB برای اتصال سایر دستگاه های خارجی مانند فلش مموری یا هارد اکسترنال و از پورت HDMI برای افزایش محتوای صوتی و تصویری نیز استفاده می شود.

این تلویزیون همچنین بسیار زیبا طراحی شده است که بسیار نازک است و می توان آن را روی دیوار نصب کرد. قیمت تلویزیون سامسونگ یکی از اولین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 55AU8000 2021

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچی سامسونگ 55AU8000

تلویزیون 55AU8000 سامسونگ از کیفیت تصویر 4K استفاده می کند که می تواند نسبت به تلویزیون های با کیفیت پایین مانند Full HD جزئیات بیشتری در تصویر روی صفحه ارائه دهد. این مدل همچنین دارای وضوح تصویر 2160 38 3840 پیکسل است که این تراکم پیکسلی استثنایی را نشان می دهد.

پنل مورد استفاده در این تلویزیون از نوع VA است که زاویه دید افقی گسترده ای به کاربر می دهد ، به این معنا که کاربر بین فاصله و زاویه تلویزیون بدون آسیب رساندن به وضوح تصویر و کیفیت آن قرار دارد. صفحه نمایش از فناوری Dynamic Crystal Color برای تولید طیف گسترده ای از رنگ ها استفاده می شود.

این فناوری می تواند تعداد رنگ هایی را که توسط تلویزیون تشخیص داده می شود تا حد زیادی افزایش دهد و در نتیجه ، تصویر نمایش داده شده در تلویزیون واضح تر و جذاب تر است و رنگ استفاده شده در آن رنگ اصلی است. بسیار شبیه هم هستند.

از فناوری HDR برای بهبود فضای داخلی تصویر استفاده می شود که از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. آنها با هم رنگ تصویر گرفته شده در تلویزیون را بهبود می بخشند و همچنین کنتراست تصویر را بهبود می بخشند. تلویزیون های LED اغلب روی صفحه نمایش چندانی ندارند ، که از فناوری UHD Dimming برای حل این مشکل استفاده می کند.

طراحی زیبا بر روی تلویزیون 55 اینچی سامسونگ AU8000

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 55AU8000 سامسونگ

تلویزیون سامسونگ 55AU8000 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این تلویزیون دارای ضخامت بسیار نازکی است که عنوان Slim Fit را به خود اختصاص داده است. همچنین سطوح پایین این محصول وقتی به داخل آن نگاه می کنید شما را آزار می دهد. و تزئینات خاصی را برای منزل خود ارائه دهید.

یکی از ویژگی های این محصول Air Slim است که کمترین وزن تلویزیون را نشان می دهد که جابجایی آن بسیار آسان است و برای نصب روی دیوار مناسب است. در صورت تمایل ، می توانید آن را در دو طرف تلویزیون بدون تکان دادن آن روی میز قرار دهید.

سیستم تلویزیون هوشمند سامسونگ 55AU8000

تلویزیون 55 اینچی سامسونگ AU8000

داشتن یک کنترل قوی روی تلویزیون این مزیت را دارد که می توان این محصول را در بسیاری از جنبه ها مانند کیفیت تصویر و صدا ، رنگ بندی نمایش داده شده روی صفحه تلویزیون و غیره عکس بهبود بخشید. تلویزیون 55AU8000 سامسونگ دارای پردازشگر کریستال 4K قدرتمندی است که با استفاده از الگوریتم های مختلف مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی تعبیه شده در آن ، کیفیت تلویزیون را در بسترهای مختلف بهبود می بخشد.

یکی از تکنیک های جالبی که برای بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون استفاده شده است ، 4K Upscaling نام دارد که به گونه ای عمل می کند که اگر تصویر بدست آمده از منبع با کیفیت پایین و غیر ضروری باشد ، با استفاده از این ویژگی کیفیت. با کیفیت 4K به روز می شود و همیشه با بالاترین کیفیت تصاویر استفاده شده در محصول را مشاهده خواهید کرد.

همچنین ، اگر واقعاً به تصاویر متحرک علاقه دارید یا می خواهید بازی های سریع و مهیج انجام دهید ، ممکن است به دلیل کمبود تجهیزات در تلویزیون ، با مشکل وضوح تصویر پایین و کیفیت تصویر روبرو شوید. که توسط سازندگان 55- توسعه داده شده است. تلویزیون های اینچی. سری AU8000 سامسونگ در این فناوری از دستگاهی به نام Motion Xcelerator استفاده می کند که اعوجاج تصویر را تا حد زیادی کاهش می دهد و تصاویر واضح و صاف را نمایش می دهد.

قابلیت تلویزیون 4K سامسونگ 55AU8000 4K

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ AU8000 2021

سیستم عامل این تلویزیون Tizen است که دسترسی به آن از منو بسیار آسان است و برنامه ها و برنامه های مختلف زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از ویژگی های تلویزیون سامسونگ Smart چیزی است که به شما امکان می دهد از سایر دستگاه های هوشمند در خانه خود در صفحه تلویزیون استفاده کرده و اقدامات مربوطه را انجام دهید.

همچنین می توانید از دستیار صوتی شخصی سامسونگ به نام Bixby استفاده کنید که به شما امکان می دهد از صدای هوشمند خود برای تنظیم و انجام کارهای مربوط به راه دور استفاده کنید. این تلویزیون دارای 3 درگاه HDMia و 2 درگاه USB است. یکی از مواردی که پس از بررسی محصولات مختلف مورد توجه قرار گرفته است کیفیت محصول است ، یکی از محصولات با کیفیت سامسونگ تلویزیون 50 اینچی Samsung RU7090 است.

همچنین می توانید دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های هوشمند خود را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود را روی صفحه بزرگتر یا با نمایش تلویزیونی تماشا کنید. از مرور اینترنت لذت ببرید.

استاندارد تلویزیون سامسونگ 55AU8000

تلویزیون 55 اینچی سامسونگ ساخته شده در سال 2021

تولیدکنندگان تلویزیون سامسونگ 55AU8000 تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا این کیفیت از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد ، با استفاده از فناوری ها و فناوری های مختلف به کار رفته در این مدل ، توانسته است اهداف خود را تا حد زیادی تحقق بخشد. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله است و همچنین می تواند 20 وات توان خروجی را از طریق دو بلندگو تولید کند.

یکی از راه حل های اصلی که توسعه دهندگان این مدل برای حذف نویز صدا استفاده می کنند ، استفاده از فناوری Dolby Digital Plus است. استفاده از این فناوری کیفیت صدای این تلویزیون را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. این مدل همچنین می تواند بسته به محتوا و نوع پخش ، صدای پخش شده توسط تلویزیون را به طور خودکار تنظیم کند.

همچنین ، اگر می خواهید اندازه تلویزیون را افزایش دهید ، می توانید یک سیستم صوتی بخرید و پس از اتمام این کار ، برنامه ای به نام Q-Symphony برای تلویزیون سامسونگ 55AU8000 وجود دارد که می تواند صدا را در تلویزیون پخش و همگام سازی کند و در نتیجه صدای تلویزیون و سیستم صوتی با هم مشاهده می شوند.

همچنین ، با فناوری بلوتوث صوتی ، می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را از طریق بلوتوث در تلویزیون خود پخش کرده و از گوش دادن به آنها لذت ببرید. با استفاده از فناوری Multiroom Link ، بسیاری از دستگاه های مختلف می توانند از طریق اتصال بی سیم یا Wi-Fi متصل شوند و صدا از یک دستگاه به عنوان منبع به دستگاه های دیگر منتقل شود. همه اینها در تلویزیون سامسونگ 55AU8000 محصولات ویژه آورده است.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 55AU8000 سایز 55 اینچ کیفیت تصویر 4K