حوادث

شکارچی طلا‌های زنان تهرانی غافلگیر شد / شگردش برای دزدی جالب بود

شکارچی طلا‌های زنان تهرانی غافلگیر شد / شگردش برای دزدی جالب بود

آفتاب نیوز:

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گدرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با بروز سرقت های شدید از شهروندان به ویژه افراد مسن در شرق تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در رأس دستور کار ماوراء الطبیعه تهران قرار گرفت. تیم بود کشف ششمین ستاد اطلاعات.

وی افزود: تحقیقات اولیه ماموران کارآگاهی نشان داد مرد جوانی با افرادی که از طریق سایت خرید و فروش اینترنتی طلا اقدام به تبلیغات می کردند می شناخت و تلفنی با آنها قرار ملاقات گذاشته بود که در ملا عام اقدام به سرقت طلا می کرد. . رسید جعلی..

مدیر پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان در اولین اقدام با شناسایی و با استفاده از روش های نوین کشف جرم و اقدامات پلیسی، هویت متهم را شناسایی و اطلاع پیدا کردند که وی قصد فروش طلاهای مسروقه را دارد.

سرلشکر ولیپور گدرزی فرمانده انتظامی گفت: کارآگاهان در گام بعدی با روش های علمی و تحقیقات تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی و قضایی در یک سلسله عملیات دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: فرد دستگیر شده پس از تحقیقات در حوزه ششم امنیتی پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و به سرقت طلاجات با ساخت قبض جعلی در شرق تهران اعتراف کرد و همچنین طلای وی نیز به سرقت خود اعتراف کرد. 20 ملک

مدیر آگاهی فرماندهی انتظامی خاطرنشان کرد: متهم با صدور دستوری برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار اداره ناحیه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.