حوادث

قتل برادرزاده با «زهر مار»

قتل برادرزاده با «زهر مار»

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری مردی که برادرزاده اش را به دلیل اختلاف مالی با برادرش کشته بود، خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز، سردار علی ولی پور گدرزایی گفت: در چهارمین روز از شاهی سال جاری مردی 65 ساله با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از مرگ مشکوک پسر 23 ساله خود خبر داد. در بیمارستان فیروزگر به کارآگاهان اطلاع داد. .

خبرزی افزود: با شنیدن این خبر تیم کارآگاه حوزه دهم امنیتی پلیس آگاهی وظیفه بررسی این موضوع را بر عهده دارد. وی با تماس با شاکیه به کارآگاهان گفت: پسرم قصد دارد مغازه ای متعلق به من در خیابان “منوچهاری” تهران به عنوان قهوه خانه افتتاح کند. در همین راستا سوم شهریار با موتورسیکلت برای نظافت مغازه در حال خروج از منزل بود. اما حوالی ساعت 16 به مادرش زنگ زد و گفت: مریض هستم و می روم دکتر. سپس فرزندم به صورت سرپایی به بیمارستان فیروزگره رفت و پس از بستری به کما رفت و بدون تشخیص پزشکی به علت مشکوک فوت کرد.

این افسر ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با فوریت به بیمارستان فیروزگره مراجعه کردند اما هیچگونه آثار جراحتی از متوفی مشاهده نشد و با انجام تحقیقات میدانی محل سکونت و محل کار متوفی مشخص شد. حوالی ساعت 4 بعد از ظهر وارد پیتزا فروشی نزدیک محل کارش شد که دو موتورسوار با استفاده از یک ابزار، یک موتورسیکلت با پلاک مخدوش که صورت آن کاملاً مخفی شده بود، با سرعت به کتف برخورد کردند. خارج از محل

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه تعدادی از افرادی که با این جوان در ارتباط بودند شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شدند، افزود: با تماس با این افراد اشاره ای به جاسوسان نشده است و آنها هم نبودند. آگاه از آن. کشتن این جوان

وی ادامه داد: در یکی دیگر از تحقیقات پلیسی، تحقیقات از سوی کارآگاهان از اعضای خانواده متوفی انجام و مشخص شد پدر متوفی با برادرش اختلاف مالی داشته است کافی است. جنایت رابطه مادر با استفاده از روش های مدرن برای یافتن متوفی و ​​شریک زندگی اش در صحنه قتل.

سردار ولی پور گدرزایی ادامه داد: با استفاده از روش های نوین کشف جرم، هویت رانندگان موتورسیکلت مشخص شد و مشخص شد که هر دو متهم اخیراً به جرم مزاحمت برای شهروندان توسط پلیس آگاهی شهرستان شیراز دستگیر شده اند. زندان شیراز.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: هر دو متهم پس از هماهنگی قضایی به شعبه دهم پلیس آگاهی اعزام شدند. متهم ابتدا منکر دست داشتن در قتل شد اما پس از تحقیقات پلیسی در نهایت یکی از موتورسواران اعتراف کرد و گفت که من و دوستم توسط یکی از دوستان عموی متوفی کشته شده ایم، او با عمویش ملاقات کرده و احتمال می رود که من و دوستم را به قتل رسانده ایم. که او در فروشگاه عمویش بود. با عموی مقتول شروع به کار کنیم، با پیشنهاد عموی مقتول موافقت کردیم که مبلغ ناچیزی به برادرزاده مقتول بدهیم. با مشاهده اماکن اموات بالاخره خرید اینترنتی مار سمی و گرفتن زهر آنسرانجام در روز حادثه در حالی که مقتول در حال ورود به مغازه ای بود با ضربه ای به کتف مار و تزریق سم مار به بدن وی به سرعت از آنجا فرار کردیم و به زندگی مخفیانه خود در شمال کشور ادامه دادیم. . مدتی برای کار به شیراز رفتیم.

این افسر ارشد پلیس تصریح کرد: عموی قاتل و دوستش به اتهام تامین مالی قتل و اختلاس با دستور قضایی دستگیر و برای تحقیقات بیشتر تحت نظر پلیس قرار دارند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران، جزئیات این پرونده هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.