حوادث

اخاذی مرد شیاد با جلب اعتماد زنان پس از مرگ مادرشان

اخاذی مرد شیاد با جلب اعتماد زنان پس از مرگ مادرشان

پلیس آگاهی تهران فردی را که قصد سوء استفاده از احساسات زنانی که اخیرا مادر خود را از دست داده بودند را دستگیر کرد.

به گزارش تیتر نیوز، چندی پیش زنی با مراجعه به حوزه یازدهم پلیس آگاهی تهران به کارآگاهان پلیس آگاهی از بدرفتاری و آزار و اذیت مردی میانسال خبر داد. این زن با روایت ماجرای اتفاقی که برایش افتاده است، گفت: چند روز پس از فوت مادرم صفحه ای به نام «مادر» را در اینستاگرام دیدم. سردبیر این صفحه مطالبی احساسی درباره مادران منتشر کرده و مدعی شده که اخیرا مادرش را از دست داده است. این موضوع مرا به سردبیر این صفحه نزدیک کرد و به مرور زمان رابطه ما به جلسه ای انجامید و پس از آن این فرد پس از جلب اعتماد من را به خانه خود دعوت کرد. پس از آن با نوشیدن سم از حال رفت و پس از مدتی این فرد عکس های نامناسبی منتشر کرد و از من خواست که به او پول بدهم تا این عکس ها را نگذارد.

پس از این اظهارات تیم ویژه پلیس آگاهی این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و در جریان رسیدگی به این پرونده بر تعداد شکایت ها افزوده شد. سرانجام کارآگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی این مرد را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی در محل سکونتش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند. متهم پس از تحویل به پولیس حوزه یازدهم امنیتی، قصد داشت خود را بی گناه جلوه دهد که پس از خواب به جرم خود اعتراف کرد.

تاکنون 5 نفر از خانواده این مرد که به زور مورد اختلاس قرار گرفته بودند، شناسایی شدند و بررسی های کارآگاهی نشان می دهد متهم در ازای این افراد بیش از پنج میلیارد ریال وجوه نقد، طلا و جواهرات سرقت کرده است. .

به گفته مسئول رسیدگی به پرونده این متهم، تحقیقات درباره این فرد همچنان ادامه دارد و اگر به این شکل از مردم سرقت و اختلاس شده است باید به کلانتری یازدهم مراجعه و شکایت خود را ثبت کند.

یکی از شکایات این فرد که زنی جوان بود در این باره به تیتر نیوز گفت: این مرد چندین بار به بهانه های مختلف از من پول گرفت و حتی چندین بار به این بهانه که قصد خیریه را دارد از من پول گرفت. به مادرت او در ابتدای آشنایی جملاتی احساسی از غم دست مادرش بیان کرد و به این بهانه که او هم با من عذاب می کشد، اعتماد مرا جلب کرد.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.