اقتصادی

برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز یکی از اولویت‌های دولت است

برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز یکی از اولویت‌های دولت است

تیتر نیوز/لرستان معاون رئیس جمهور در آیین افتتاح پل بلیلوند خرم آباد، رفع نقاط حادثه‌خیز را از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست.

داوود منظور امروز دهم بهمن ماه، در آیین افتتاح پل بلیلوند خرم آباد، با اشاره به اینکه حمل و نقل و ترافیک از مسائل مهم مردم است، گفت: هر چقدر بتوانیم تردد مردم را تسهیل و خطرات آن را کم کنیم طبیعتاً بزرگترین خدمتی است که به مردم انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به رفع نقاط حادثه‌خیز اظهار کرد: در کشور نقاط حادثه‌خیز زیادی داریم و وقتی نتوانیم پل‌ها و زیرگذرهای لازم را ایجاد کنیم در طول سال باعث تصادفات می‌شود بنابراین یکی از اولویت‌های مهم دولت برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز است که برای امسال اعتبار خوبی دیده بودیم و برای سال بعد نیز بنا داریم تقویت کنیم.

معاون رئیس جمهور گفت: امید می‌رود بتوانیم در کوتاهترین زمان این نقاط را مرتفع کنیم.

رئیس سازمان برنامه بودجه کشور در خصوص پل بلیلوند گفت: این پروژه بزرگی است که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور است با همت استاندار انجام گرفته و به صورت جهادی امروز به بهره برداری رسید و افتخاری بزرگ برای استان محسوب می‌شود.
انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.